Skink_123 Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Hvordan gikk det med fingeren til broren din da? En Zalman 7700 har en ganske stor og solid vifte da (120mm).... Det gikk sånn passe, han blødde fra neggelen, den traff langefinger 1800 omdreininger i minuttet SMEKK Lenke til kommentar
zits Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det gikk sånn passe, han blødde fra neggelen, den traff langefinger 1800 omdreininger i minuttet SMEKK Da lærte han vell att DET skal man ikke gjøre :!: Håper jeg vertfall Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg gjorde det same med en 80mm cpu vifte som gikk på ca 4000 omdreininger, det eine blade knakk av, men jeg limte det på med superlim og etter det har den fuket fint.. Lærte etter det at jeg ikke skal fikle i pcen mens den er på... Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 jeg greide faktisk og knekke ene viftebladet på min Zalman 7000 kjøler :§ Superlim funka fett! Har kjørt knirkefritt siden Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Skal prøve superlim! Noe spesielt merke/type? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg gjorde det same med en 80mm cpu vifte som gikk på ca 4000 omdreininger, det eine blade knakk av, men jeg limte det på med superlim og etter det har den fuket fint.. Lærte etter det at jeg ikke skal fikle i pcen mens den er på... ikke så smart å prøve å lime det på spør du meg... tenk hvis den løsner en vakker dag,- gud vet hva som kommer til å skje med komponentene dine da Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Jeg gjorde det same med en 80mm cpu vifte som gikk på ca 4000 omdreininger, det eine blade knakk av, men jeg limte det på med superlim og etter det har den fuket fint.. Lærte etter det at jeg ikke skal fikle i pcen mens den er på... ikke så smart å prøve å lime det på spør du meg... tenk hvis den løsner en vakker dag,- gud vet hva som kommer til å skje med komponentene dine da Tja, den vil jo slå inn i selve kjøleribben, for selve vifta sitter jo "neddi" Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 knekk av alle bladene, kjør de ned i halsen til broren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå