Gå til innhold

Brodern knakk ene bladet på vifta! Hva gjør jeg?


Skink_123

Anbefalte innlegg

Hei, lillebroren min skulle se inne i maskina til den andre lillebroren min, og så kom fingeren inn i cpu vifta, så knakk det ene bladet av, traff neggelen til min minste bror. Så nå rister vifta... Er snakk om en zhalman 7700 CU kjøler. Har satt ned viftehastigheten til 4/8 så den ikke hopper og rister.

 

Burde jeg da knekke av et blad til rett over? eller må en knekke av blader på 4 sider... :D `?

 

Mvh Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe.. gjorde det samme selv for noen år siden.. merka at vifta gikk fortere når jeg la handa helt inntil cpu vifta :p kjørte med ett blad mindre hele helga.. også kjøpte jeg ny..

og d syns jeg du også burde gjøre.. :thumbup:

hehe, joda, men om jeg får den til å slutte å hump er vel det bedre, siden små-brødrene mine driter ikke akkurat penger :)

Lenke til kommentar
vel.. ihvertfall som Antihero sa.. knekk den symmetrisk, om det ikke hjelper så må du vel knekke vekk så det blir like mange blader på hver side.. men kjølingen blir jo ikke så effektiv etter det..

Det skjønte jeg allerede da jeg posta, men svar på mitt spørsmål er du snill :) Er det nokk å bryte av bladet RETT over("2" sider), eller må en bryte av blader på "4" sider.

 

Mvh Øystein

Lenke til kommentar
går det ikke ann å feste den igjen da? super lim elns

håper du ikke snakker om fingeren til lillebroren din. :p

 

som jeg ser det har du to valg når det gjelder vifta:

1: knekk alle viftebladene, resultat: dårlig kjøling, men den rister ikke så mye.

2: kjøp ny vifte, resultat: bra kjøling ingen rystelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...