wamjdi Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 http://www.bluecom.no/multimedia/archive/0...rikken_375a.jpg Jeg lette litt rundt på sidene til bluecom, og kom over bilde (følg linken over) Men jeg finner ingen produkter til 249,- pr mnd... Er dette villedende reklame? Pris uten mva? Eller hva er dette for noe? Bluecom-trikken var noe av det fæleste jeg har sett noen gang... Prislapper i dette formatet burde være ulovlig!! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bluecom-trikken var noe av det fæleste jeg har sett noen gang... Prislapper i dette formatet burde være ulovlig!! Øh, hvorfor det? Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er bare å ringe å si at du skal ha bredbånd fra 249 kr/mnd det.. Henvise til trikken og kreve det. Det må vel være pris inkludert mva. Tror ikke det er lov til å reklamere for en pris uten å skrive med små bokstaver at det er uten mva..? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Kan ha vært kampanje. Har trikken fortsatt den reklamen da? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 mener å huske det er veldig lenge siden den trikken kjørte rundt. Epz. Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 BlueCom dekorerte en trikk med vårt budskap til markedet om billig bredbånd tidligere i år. I de siste seks månedene har BlueCom trikken kjørt rundt i Oslo og avtalen er nå fornyet med 7 nye måneder. Neste gang du står på en trikkeholdeplass, er det kanskje BlueCom trikken som tar deg med videre. Hadde vel vært på sin plass om de tok med at kampanjen var gått ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå