Cerb89 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Men hva gjør utropstegnet mitt i navnet da? Hvorfor er det ditt utropstegn? fordi det var en skrive feil Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Denne siden forsvant bare uten videre? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan det bli strenger straff for å bumpe tråder? kastrering o.l? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Kan det bli strenger straff for å bumpe tråder? kastrering o.l? 7015262[/snapback] Dette er ikke en bump da ditt utskudd. Jeg har et spørsmål. Endret 6. oktober 2006 av Solid Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan være at noen kansje ikke likte denne siden. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ved et enkelt søk fant jeg ut følgende. http://yagoohoogle.blogspot.com/2005/05/en...ginning-of.html Det blogginnlegget bringer oss hit: http://www.twingine.com/ som da er å regne som arvtakeren. Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bladet som kommer på mandag (abbonerer) prates det om Makrohard (isteden for Microsoft). Det pussige er at jeg fant oppp Makrohard når jeg køddet med noen kompiser for ca. 2 måneder siden. Ontopic: Moro: 50/50 Nytigg: Ja Edit: Ja, det er Donald Duck & Co jeg prater om. 4047947[/snapback] Du er nok ikke førstemann som har tenkt den tanken.. Microsoft = minimyk.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Men hva gjør utropstegnet mitt i navnet da? Hvorfor er det ditt utropstegn? fordi det var en skrive feil 4057740[/snapback] he he, antar at utropsteinet var en skrivefeil fra min side. Husker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå