Gå til innhold

Hvilket spill skal pløyes?


Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Z og det noe nyere Z2 er jo et alternativ innen RTS sjangeren. Kunne ikke se at noen har nemt desse to. (holder på med toern selv)Enern er ganske gammel og problematisk ai på unitene men toern har jeg mye moro med. Ein blir tvunget til å vere offensiv siden det er territoriumbasert. Flere territorium= raskere byggetid og mer income...

 

Fint å spille mens jeg venter på generals :smile:

Lenke til kommentar

Kan hende at noen har skrevet dette, men sier det uansett ikke spill Die Hard-NP er gøy i begynnelsen akurat som på filmen, men plutselig er du i kloakken og det er ikke noe slikt i filmen. Spill gjennom GTA 3 til du har 100% det er ikke vanskelig, men tar jevlig tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei igjen ja :smile:

 

Hehe.. mange gode forslag, men det eneste jeg ikke har spillt er Pokemon Gul, og Anachy online.. Anarchy holder jeg meg langt borte fra, da jeg bruker nok tid foran pc1 fra før :smile:

 

Har spillt pokemon (en eller annen mystisk farge) på Gameboy, og må si at det ikke er min smak.. Z liker jeg heller ikke da jeg må spille offensivt.. hater det... hehe.. liker å bygge meg ein base som er umulig å innta, for å så kunne leke meg med f.eks Chronoz eller Tanyas i RA2 (svømme rundt dem, eller hoppe i flak tracks med chronos)

 

MvH.

Beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...