Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 hehe... må nok si at det er runda det au :smile: Beret vanskelig? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jedi knight 2 tar ikke så lang tid å klare.... men Jedi knight er vanskelig... iallfall syns jeg d når jeg spilte (lenge siden d ja....) eller kanskje dark forces... :razz: og siden du helt sikkert klart RTCW... prøv wolfenstein 3D .. d r tøft.... (faktisk ikke så lenge siden jeg spilte d) nå må jeg lete litt i hylla mi etter flere hmm... alle monkey island-spillene... grim fandango... LBA... LARRY ( ).... finner sikkert på mer senere :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Bare noen forslag: -Ghost Recon m/Desert Siege -The Sum Of All Fears -Operation Flashpoint: Resistance -Delta Force: Task Force Dagger -Global Operations -Grand Prix 4 -Q3 med Urban Terror og Navy Seals mod'ene -Comanche 4 Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Som er sagt tidligere, system shock 2 er jo ekstremt bra. Ellers kan du jo begynne med Baldur's gate 2 så blir du kanskje ferdig før slutten av sommeren.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 hehe.. :smile: baldurs gate og RTCW har jeg spillt.. :smile: WOLF3d digger jeg, men hater at det ikke finnes strafe funksjon, derfor gidder jeg ikke mer :smile: Comanche3 spillte jeg mye, men gidder ikke teste 4`rn pga. jeg ikke finner flight joken :sad:(((( system shock 2 syntes jeg ikke var noe spes :smile: laster ned UT2k03 15 dagers retail nuh :smile: kan bli spennendes Beret [ Denne Melding var redigert av: Nor_Beret på 2002-07-07 22:16 ] Lenke til kommentar
krille Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Oooki Her må man hoste opp noen gamle klassikere [brette opp ermene] RTS WarZone 2100 Star Trek Armada 1/2 Dark Reign 1/2 Close Combat 4/5 Jagged Alliance UFO serien Panzer General serien Steel Phnaters 2 Adventure Discworld Noir + Det første Discworld spillet Den lengste reisen Larry serien Space quest serien Police quest serien Indiana Jones - Atlantis [/brette ermene opp] Det jeg kunne komme på i farten, håper noe av dette er til hjelp. PS Star Trek Armada er ikke så bra som de andre titlene, men underholdene nok Lenke til kommentar
Mass Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Du bruke jo garantert cheats uansett så kor e moroa? Og ka som e så galt me JK2, altfor vanskeli? det e jo et genialt spæll, like genialt som Jorn-Worldchanger. ohoi!! Jaja, ser man det, ser man det.. .~. Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 C&C: Renegade er søppel fra ende til annen, at noen våger å nevne det i offentlighet :wink: Hvis du vil ha mitt råd, se å skaffe deg WarCraft III: Reign of Chaos eller Neverwinter Nights. Sistnevnte har jeg ikke spilt selv, men jeg har hørt det er veldig bra (det ser forresten utrolig bra ut også). WarCraft III har jeg nettopp skrevet en omtale på 1500 ord om spillet for Gamitopia, ga spillet 92%. Hvis du har en svakhet for plastikksoldater, anbefaler jeg også Army Men RTS, som er et ganske underholdende strategispill. Ellers fins det et vell av gamle klassikere som er verdt å ta en titt på, som de gode gamle Monkey Island-spillene. Prøv deg fram mann, spilluniverset er vanvittig stort. [ Denne Melding var redigert av: mumbo-jumbo på 2002-07-07 23:19 ] Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 22:14, Nor_Beret skrev:WOLF3d digger jeg, men hater at det ikke finnes strafe funksjon, derfor gidder jeg ikke mer :smile: Tull. Hvis du spiller med mus, strafer du ved å holde inne høyre museknapp og bevege musa til høyre og venstre. Spiller du med tastaturet, strafer du ved å holde inne Alt og trykke til høyre og venstre på piltastene. In any case er det bare å konfigurere kontrollene som du vil :wink: Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 22:14, Nor_Beret skrev:WOLF3d digger jeg, men hater at det ikke finnes strafe funksjon, derfor gidder jeg ikke mer :smile: Tull. Hvis du spiller med mus, strafer du ved å holde inne høyre museknapp og bevege musa til høyre og venstre. Spiller du med tastaturet, strafer du ved å holde inne Alt og trykke til høyre og venstre på piltastene. In any case er det bare å konfigurere kontrollene som du vil :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 22:44, Mass skrev:Du bruke jo garantert cheats uansett så kor e moroa?Og ka som e så galt me JK2, altfor vanskeli? det e jo et genialt spæll, like genialt som Jorn-Worldchanger. ohoi!!Jaja, ser man det, ser man det.. .~. Heh bruker garantert cheats? Har ikke runda ALLE disse spillene da smarten.. det burde du klart å lese utifra den første posten der det står "spill jeg har rundet ikke gidder spille av andre grunner"... Har ikke cheata siden jeg spillte 7 Legion i 97-98`! :smile: eller.... har brukt gravity koden i GTA3, men ikke når jeg tok missions :smile: MvH. Beret ps: Takker alle andre for svar :smile: skal prøve å spore opp noen gode gamle klassikere nuh :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hvis du har spilt gjennom war3, så spill gjennom det på nytt på HARD! det er litt av en utfordring! Er det noen som har klart det? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 22:44, Mass skrev:Du bruke jo garantert cheats uansett så kor e moroa?Og ka som e så galt me JK2, altfor vanskeli? det e jo et genialt spæll, like genialt som Jorn-Worldchanger. ohoi!!Jaja, ser man det, ser man det.. .~. JK2 r lett.... så prøv Dark Forces 2: Jedi Knight (mye vanskligere :smile: ).... eller dark forces for saks skyld.... Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 To bra strategispill her hvertfall Europa Universalis 2: Realistisk RTS som best kan beskrives som civilization vs. Risk. Originalt konsept og går veldig dypt. Master of Orion II: God gammal TBS som fremdeles er verdt å spille og som uklasserer Imperium Galactica 2, selv om det ble laget mange år før. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 hva med romsimulatorer? Jeg hadde stor glede av Freespace-spillene. Et annet bra spill er Outcast... Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hvis Jedi Knight 2: Jedi Outcast var underholdene en halvtime, kan vi bare gi opp. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Lek og lær spillene er jo kvalitet!: Smårollinger barnehagen første klasse andre klasse tredje klasse (det har jeg runda!!) mattegeniet (eller noe) norgesjakten førskole engelsk fransk spansk tysk nå har du vel underholdning for en god stund! hvis ikke, her er flere: SimBy everquest knights & merchants (jeg brukte over 2 timer på den ene tutroialen) :smile: warcraft 1 warcraft 2 og ekstrapakke civilization 1/2/3 harry potter and the sorcerers stone morrowind Unreal (det spiller jeg nesten hver dag) :smile: Unreal tournament unreal tournament 2003 leaked demo/beta sudden strike 2 og en global operations team factor mobile forces freedom force (tegneserie-superhelter!) virtua tennis fifa world cup 2002 alle de andre fifa-spillene bad milk cannon smash hooligans starwars starfighter chessrally 2 og en myth 3 og en og to battle realms moto racer 123 razor units tiger woods 2002 og 2001 comanche 4132 skjump 2002 deluxe skijump ski or die rainbow six og ekstrapakker emil i lønneberget minesveiper kabal hearts orm på mobilen diverse dritdyre og idiotiske spill på tv simcity tusen/totusen/3tusen det er alle jeg kommer på i farten, men jeg skal nok komme med flere :smile: når får jeg de 10 kronene? :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-09 03:03 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 02:59, Cursed skrev:Lek og lær spillene er jo kvalitet!:Smårollingerbarnehagenførste klasseandre klassetredje klasse (det har jeg runda!!)mattegeniet (eller noe)norgesjaktenførskoleengelskfranskspansktysknå har du vel underholdning for en god stund!hvis ikke, her er flere:SimByeverquestknights & merchants (jeg brukte over 2 timer på den ene tutroialen) :smile:warcraft 1warcraft 2 og ekstrapakkecivilization 1/2/3harry potter and the sorcerers stonemorrowindUnreal (det spiller jeg nesten hver dag) :smile:Unreal tournamentunreal tournament 2003 leaked demo/betasudden strike 2og englobal operationsteam factormobile forcesfreedom force (tegneserie-superhelter!)virtua tennisfifa world cup 2002alle de andre fifa-spillenebad milkcannon smashhooligansstarwars starfighterchessrally 2og enmyth 3 og en og tobattle realmsmoto racer 123razor unitstiger woods 2002og 2001comanche 4132skjump 2002deluxe skijumpski or dierainbow sixog ekstrapakkeremil i lønnebergetminesveiperkabalheartsorm på mobilendiverse dritdyre og idiotiske spill på tvsimcity tusen/totusen/3tusendet er alle jeg kommer på i farten, men jeg skal nok komme med flere :smile:når får jeg de 10 kronene? :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-09 03:03 ]</font> Jeg spurte etter ETT spill her var det minst 50 :smile: Takker å bukker... MVH Beret Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 ja... d var mange.... men de beste av de r "deluxe skijump" og "ski or die".... garantert :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå