Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei.. Har spurt om dette før, men begynner å bli en stund siden... Leter et nytt spill for sommeren.. noe jeg kan pløye gjennom når det regner ute :smile: Spill jeg har spilltikke likerspiller eller ikke er interrisert i av andre grunner er: HL (med alle modsoppgraderinger) NFS 5 Neverwinther Nights Morrowind NOLF Diablo GTA3 Warcraft serien SOFSOF2 Rainbow 6 Ms Combat Flight simulator Ms Flight Simulator Janes spill Unreal Civilization serien Carmageddon SIMS!!!!!! Red Alert serien Fifa fotball sports spill AVP AVP2 Die hard Nakatomi plaza Star wars spill Deus EX MDK RISK Starcraft max payne red faction (ingen flyspillbilspill pga. finner ikke joke) Vel.. er singleplayer og primært RTS FPS jeg er ute etter.. anyone? Vær så snill å hjelp en trengende sjel :smile:) MvH. Norwegian_Beret [ Denne Melding var redigert av: Nor_Beret på 2002-07-07 14:42 ] Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 RTS: Ground Controle, Homeworld, Civilization 3? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 "Max Payne", "Red Faction" og "No One Lives Forever" er 3 spill som jeg liker veldig godt. Anbefales, hvis du liker FPS/Shooters Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Spillt dem alle sammen :=) noen andre? :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 /breifemode on Å, ja? Vil du ha et spill du aldri har spilt før? Betrayl at Antara, Eye of the Beholder, Return to Krondor, Torins Passage (det er moro!), hele Simon the Sorcorer-serien tre ganger på rad...osv. /briefemode off Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hva med Black&White ? Det er underholdning så det holder! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Betrayl at Antara, Eye of the Beholder, Return to Krondor, Torins Passage (det er moro!), hele Simon the Sorcorer-serien tre ganger på rad...osv. huh? hva slags spill er dette? når kom dem ut? :smile: Black and white... gidder jeg ikke installere engang.. orker ikke å se den dumme introen igjen... grr... Beret Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Det er spill som kom ut for 10-15 år siden hehe. Med VELDIG sub-standard grafikk for nåtiden. Men du har hvertfall ikke spilt dem FØR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 15:13, Bitex skrev:Det er spill som kom ut for 10-15 år siden hehe.Med VELDIG sub-standard grafikk for nåtiden. Men du har hvertfall ikke spilt dem FØR. haha.. :smile: tror jeg står over.. men takk allikavell :razz: beret... PS: kom med forslag, kjeder rævva av meg her, vennene er i syden og det regner mus.. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Serious Sam-serien stod ikke på lista di :smile: - og jeg glemte å ta med Thief-serien + System Shock serien. Noe for seriøse gamere [ Denne Melding var redigert av: Zardoz på 2002-07-07 15:32 ] Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Commandos 2 !!! Et knallspill! Enorm playability + super grafikk. Et av fjorårets aller beste. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Du må prøve Heroes og Might and Magic 3 og 4 drit kult :razz: De andre suger så det holder! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 14:55, Erling E. skrev:/breifemode onÅ, ja? Vil du ha et spill du aldri har spilt før?Betrayl at Antara, Eye of the Beholder, Return to Krondor, Torins Passage (det er moro!), hele Simon the Sorcorer-serien tre ganger på rad...osv./briefemode off Jeg har gode minner fra de spillene som kom ut fra ca. 1988 til 1995. Det var tider det. Jeg spilte vel gjennom de fleste av Quest spillene til sierra. Police Quest. Kings Quest osv. Adventuregames er noe av det jeg liker best. Monkey Island serien, Day of the tentacle osv er jo fortsatt knallspill den dag i dag. Har en Pentium 133 med SB16 vibra lydkort som jeg bruker til de spillene. Og hvis ikke det funker, så har vi en gammel 386, 16Mhz "på lager" hehe :smile: Nå har jeg begynt å spille Simon The Sorcerer 3D. Liker humoren der. For meg kommer gameplay først og grafikk/lyd i annen rekke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 heh. glemt endel på lista ja :smile: Serious sam serien har jeg spillt.. Commandos 12 likeså... Might and magic liker jeg heller ikke.. hehe :smile: noen andre gode forslag? :razz: mvh Beret Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Du verden du er kravstor! Søk litt selv da vel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 16:50, antiloop skrev:Du verden du er kravstor!Søk litt selv da vel! kravstor å kravstor... hehe... tror du virkelig at jeg ikke har søkt å lett rundt forbi??? for noe tull :smile: har lett i flere timer jeg etter stilige spill.. problemet er det at de ikke kommer før om en stund :/ CC - generals Doom3 HL:CS:CZ :smile: så... jaja.. Beret Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hva med Medal of Honor: Allied Assault og Jedi Knight 2: Jedi Outcast? Begge meget underholdende spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 17:50, dominizer skrev:Hva med Medal of Honor: Allied Assault og Jedi Knight 2: Jedi Outcast? Begge meget underholdende spill. Underholdende nøyaktig 12 time :smile: MvH. Beret hehe :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 gir dere opp allerede? :smile: 10kr til den som klarer å finne et spill jeg kan runde:) beret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå