snorreh Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) 13-15. mars var jeg på en liten rundtur i "Silicon Valley" (området rundt San Jose, California) og under følger noen bilder fra denne turen. Det ble ikke så mange bildene siden de fleste firmaene ikke tillot meg å ta bilder inni deres bygg. Jeg glemte også å ta med kameraet en av dagene (da jeg var innom IBM, Apple og HP), samt at tiden også var knapp til å ta bilder. Uansett, her er noen smakebiter iallefall: Et av Google sine mange kontorbygg i Mountain View: Et av SUN sine enorme kontorkompleks i Santa Clara: NVIDIA sitt hovedkvartér i Santa Clara: Transmeta sitt hovedkvartér i Santa Clara: AMD sitt hovedkvartér i Sunnyvale: Intel sitt hovedkvartér i Santa Clara: Bilder fra Intel-museet: Jeg håper dette var interessant Endret 20. april 2005 av snorreh Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Kjempe bra... Fikk lyst til å dra til Sillicon Valley jeg og... Lenke til kommentar
MMORE2001 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ahh nice, håpe du fikk kjøpt med deg noe billig hardware mens du var på turen? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Flotte bilder snorreh. Bare en ting: Får ikke frem noe nVidia-bilde Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nice...! Hadde vært tøft med en slik tur Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Kjempe bra... Fikk lyst til å dra til Sillicon Valley jeg og... Ikke dumt å dra til Silicon Valley hvis du har kontakter/venner der som kan vise deg rundt. Sikkerheten er meget streng så skal du se mer enn kontorbygg så bør du ha avtale med folk på innsiden. Det å være registert utvikler fungerer ofte som en god døråpner i mange av disse selskapene Ahh nice, håpe du fikk kjøpt med deg noe billig hardware mens du var på turen? Prisene der borte er faktisk ikke så mye billigere enn i Norge, men jeg kjøpte med meg noen små "dupeditter" likevel Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Flotte bilder snorreh. Bare en ting: Får ikke frem noe nVidia-bilde Fikset Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Supert at noen gidder og dele slike bilder med oss dette var Eye-candy misunner deg den turen da!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Nice silisium-stang, så ut som en kebabrull i sølv Er ikke hardware-prisene i USA omtrent/akkurat som i Norge, bare uten 25% moms? Skulle tror det blir ganske billig da... Men å glemme kameraet sitt når man skal til Apple dah... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Fine bilder! Kunnet tenkt meg selv å ta turen og stikke innom noen av de store ja. Men pytt pytt når vi har folk som deg så sparer vi jo oss bryen med å måtte stå utenfor og ikke komme inn Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Weee, misunner deg den turen der. Hadde vært kos å få snakket med en av Intel sjefene Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det slik at Silicon Valley er en plass hvor alle de store aktørene i halvleder- og PC-industrien holder til`? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det slik at Silicon Valley er en plass hvor alle de store aktørene i halvleder- og PC-industrien holder til`? Tydeligvis Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Er det slik at Silicon Valley er en plass hvor alle de store aktørene i halvleder- og PC-industrien holder til`? Tydeligvis Geekens drømme-nabolag da Hadde likt å sett en nabokrig mellom Intel og AMD hihi! Endret 20. april 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå