Gå til innhold

Vanskelig valg av skjermkort

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet om et skjermkort som er mer helt over the top, har 2x dvi, agp, minimum 256 meg ram og sist men ikke minst. Et som kun tar en slot?... Skal inn i en shuttle. og der har man ikke det meste av plass.. =/

Liker Nvidia best pga spanning over 2 skjermer men ellers er det ikke mye som holder meg igjen for og hoppe over til ATi...

Endret av Mollekanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prisklasse helst i 4-5000kr klassen men kan til nød gå litt høyere enn det om det er noe som rocker skikkelig.. dette vil da så si ingen limit for det er de færreste kort som koster så mye..

Kortet skal brukes til det meste. Da fra redigering av foto til spilling og nettsurf..

Endret av Mollekanin
Lenke til kommentar

hadde jo fungert det men er det noen som kan ha noen av de på lager? sjekket på komplett og der har de x800xl med "antatt leveringstid" og den har jeg vert borti før og det vil jeg ikke igjen.. =P

og hvilken 6800gt var det som hadde 2x dvi? 6600 er ikke aktuelt, da er det ati som gjelder..

Lenke til kommentar
hadde jo fungert det men er det noen som kan ha noen av de på lager? sjekket på komplett og der har de x800xl med "antatt leveringstid" og den har jeg vert borti før og det vil jeg ikke igjen.. =P

og hvilken 6800gt var det som hadde 2x dvi? 6600 er ikke aktuelt, da er det ati som gjelder..

Dette har vel dual dvi og skal vel såvidt jeg vet være nokså standard størrelse, dvs ta en plass: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=PNY6800GT

:Edit Ser det står ja på VGA og DVI men på bildet er det to DVI. I tillegg har vel XFX GeForce 6800 GT dual DVI?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...