Unstable Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hei! Idag da jeg slå på pc-en, så kunne jeg ikke hente noe som helst filer fra den HD. Jeg ser den i Windows, men den har et annet navn enn den jeg gav den før, nå heter den bare "Local Disk". Hver gang jeg klikker på den så kommer det en melding som: "E:\is not accessible. The disk structure is corrupted and unreadable." Når jeg går til Disk Management, så ser jeg disken der og statusen er på Healty (Active). Den viser også at disken har 189GB ledig plass. Men det er rart fordi jeg har lagret masse på den, det burde være mye mindre. Er det noe som vet om det er mulig og åpne den boksen og koble den til pc-en gjennom vanlig IDE kabel? Eller er det mulig kanskje og formatere disken, hvis den ikke har krasjet, og gjennnoprette dataen/filene etterpå? Håper noe vet løsningen på dette problemet, fordi jeg har mye viktig info på den HD Takk! Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Det var ikke en mekanisk feil viste det seg, heldigvis. Det som trengtes var formatering. Men nå har jeg mistet alle filene som var på HD. Jeg har prøvd O&O UnErase v.2, PC Inspector File Recovery, File Scavenger, men ingen av de finner noe som helst på den HD, akkurat som ingenting har vært installert på den før Det er veldig rart. For på de andre HD-ene som også har vært formatert flere ganger, finner de programmene ganske mye "søppel" fra gamle tider. Er det noe mulig å gjenopprette de tapte filene, eller er de bort for all evig tid og rom. Finnes det enda noe programmer som er bedre enn de som jeg har prøvd? Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Lenge leve monologer Prøvd GetDataBackNTFS ? har god erfaring med det. Google and thy shall find Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 TAkk for den xB^. Den fant alle de slettede filene. Den var den eneste pogrammet som klarte å og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå