mars001 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Fikk akkurat en telefon fra en i NRK som lurte på om jeg hadde TV De har vært her flere ganger, men jeg har ikke vært hjemme (helt tilfeldig) Jeg sa selvsagt at jeg ikke har TV, det jeg lurer på er: Hvis en eller annen fra NRK skulle sette opp en 30m stige og kikke inn i vinduet eller om de skulle plutselig komme for å sjekke igjen og jeg er hjemme. Hvem er det som ikke har TV......... Vil jeg da få noe slags "straff" ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du vil med andre ord ha hjelp til å svindle NRK? Da har du havnet feil sted. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Du vil med andre ord ha hjelp til å svindle NRK? Da har du havnet feil sted. Skal ikke ha hjelp til å svindle, jeg spurte om det medfører noe straff. Leste du posten ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvis en eller annen fra NRK skulle sette opp en 30m stige og kikke inn i vinduet[...] Da kunne du anmeldt kontrolløren for kikking. Ringer kontroløren på døra kan du nekte ham å komme inn. Om du får noe straff aner jeg ikke. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Krinkastingsavgiften er lovhjemlet. Straffen er panterett i TV'en og tilbehør, samt utlegg inklusive tvangsinndriving av skyldig avgift ved lønnstrekk og lignende. Se Lovdata her: Link til kringkastingsloven. Hvis dette er svar godt nok for trådstarter, så stenger vi denne, så blir det ikke nok en tråd om "hvordan lure NRK". Det har vi hatt før, og trenger ikke en til... Geir Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Ok, takk Lukk den. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Løst. Stenges med trådstarters samtykke. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg