Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

SMC Wireless G 54 Mbps USB kit pakke

Anbefalte innlegg

Hei.

Da er det på tide å fjerne noen ledninger bak pc :p

Som sagt i topic er det denn trådløst pakken jeg tenkte å gå for.

Er dette noe særlig bra pakkeløsning eventuelt erfaringer ?

Den skal stå i første etasjen men pc selv skal stå i andre etasje, kan jeg oppleve

noe "bugs", mister jeg fart på noen slags måte ?

takker for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder meg unna alt SMC. Har bare negative erfaringer med dette merket. Min første router mistet etterhvert WLAN mulighetene(ca.1år) og måtte sendes tilbake. I tillegg låste hele routeren seg med jevne mellomrom gjennom hele perioden og måtte skrues av og på for at alt skulle funke igjen.

Fikk tilbake pengene da nøyaktig samme modellen ikke fantes lenger. Dum som jeg var kjøpte jeg en annen SMC router og fikk akkurat de samme "frys" problemene på denne også, med jevne mellomrom.

Bruker nå en Zyxel router som jeg er mye mer fornøyd med. Har ikke hatt nevneverdige problemer på ca.1,5 år.

Lenke til kommentar

Enig med Vice. Jeg har også bare dårlige erfaringer med SMC, både trådløs ruter, PCI-kort og PCMCIA-kortet (54Mbps). Ingenting funket! Sendte tilbake flere ganger, men samme feil oppstod hver gang. Ruter gikk i stå og kortene mistet signalet med jevne mellomrom. Fikk etter hvert byttet til 3Com-pakken; er og har vært strålende fornøyd i halvannet år nå :)

Lenke til kommentar

Har SMC switch som virker supert og SMC trådløst kort og ruterpakke som du pekte til.

Dessverre klarte den ikke å sende signaler godt nok ned til kjelleren fra andre etasje for spill, men bortsett fra det har den vært ok. Man MÅ huske å oppdatere firmware og drivere før man tar i bruk slikt utstyr!

Men 3com er jo også kjent for kvalitet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...