zapman Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil gjerne at min nec 3520A skal sette booktype til DVD-ROM som default. Hvordan får man gjort det? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Da må du nok benytte hakka firmware. Det finnes også en nå som gir deg feilrapportering basert på Beta FW fra Nec. Bruker du denne ryker alle garantier og ikke klag til meg hvis den ikke funker. Har ND3500 og kan ikke benytte denne http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=134047 Lenke til kommentar
zapman Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Nero setter booktype til dvd-rom. Du vet ikke om andre brennerprogrammer som gjør det? Og hvor dette er en opsjon man kan velge? Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Brenneprogrammet kan kun sette booktype hvis firmware i brenneren tillater det. Det gjør ikke original FW til 3520. Har selv flashet til firmwaren linket ovenfor på min 3520 og det fungerer utmerket. Spiller liten rolle om garantien ryker på en komponent till 500 spenn. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Litt tjukk i huet jeg, men hva er booktype? *Tronaldo* Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Litt tjukk i huet jeg, men hva er booktype? *Tronaldo* Booktype management eller bitsetting gjør at DVD+R plater blir identifisert som DVD-ROM, og dermed blir mer kompatibel med bl.a. stasjonære dvd spillere. Lenke til kommentar
zapman Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hei! Nå har jeg kasta ned og installert den nye firmwaren. Alt ser ut til å fungere helt perfekt. Får satt booktype og i tillegg kan jeg også brenne 8x dvd'er i 12x. Ser ikke ut til å gå ut over kvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå