Qwseyvnd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hei! Jeg lurer om en merke Willy Jeep 1953-modell kan kjøre lovlig. Den har ikke belte, ikke fartsmåler og sånt, bare 1 sete, toppfart 90 km/t. Jeg så den, en tremenning av meg har den. Venter på å bli kjørt pga bremsen virker ikke. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hepp.. Hvis bilen har vært registrert en eller annen gang på 50 tallet) i norge får du skilter med en gang. Siden det er 53 modell og belter ikke var påbudt i bil da, trenger du ikke dette (men for deres egen skyld kan jo dette væe lurt ) Beste stedet å høre er statens vegvesen da de ahr register over bilene. P.S Husk forsikring. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 HELT sikker på at det er ikke påbudt bilbelte ? Den er veteranbil, så har bare lov å kjøre om sommer og vår ? En jeg kjenner i slektning min har en slik bil til salgs for 30.000 godt som ny, med tak og tau fronten av bil. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Veteran kan du kjøre hele året Ikke påbudt med belte hvis det ikke var på fra fabrikk... Er ikke belter i baksete på min Opel Ascona B fra 1980, å da trenger jeg ikke montere det. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du trenger ikke belter sålenge det ikke er originalmontert i bilen. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Han vil selge for 30.000 som jeg beskrev, er det mye penger eller lite ? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 en sånn bil hvor mye forbruker pr mil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå