hemo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Etter nokon månader plar ikon i SysTray (ved klokka på oppgavelinje) forsvinna. Service'en (tjenesten) er i gang, men ikonet er borte vekk. Måten eg omgår dette på, er å finna service'en i Task Manager (oppgavebehandling), terminera den, for så å starta aplikasjonen på ny. Då først dukkar symbolet opp. Eg opplev dette på fleire Windows-PCar, men finn ikkje ut kva som eigentleg er feil. Hjelp? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Mulig det er noe med "skjul inaktiveprogrammer" Høyreklikk på oppgavelinjen -> Egenskaper Nederst finner du instillinger for inaktiveprogrammer. EDIT: Når programmene skjules, så dukker det opp en pil til venstre i systray'et som du kan klikke på for å vise de. Endret 19. april 2005 av TCi Lenke til kommentar
hemo Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Eg trur ikkje feilen ligg i sjølve skjulinga. Feilen dukkar ikkje alltid opp. Nokon gongar kan eg starta maskina på ny, for å få fram dei "manglande" ikona. Andre gongar er dei vekke etter omstart også. Om eg klikker Tilpass-knappen på Oppgavelinje (under Egenskaper for Oppgavelinje og Start-meny), får eg opp vedlagd liste. Ting som å ta vekk haka for "Skjul inaktive ikoner", lagre og evt. på igjen - har ingen innverknad. Lenke til kommentar
Nazio Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eg har og sånn problem, av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå