So|o Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå har min begynte å kræsje igjen... trodde det var i orden, men det var visst ikke det. Har ikke installert den i samme mappe som beta'en Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Prøv å skru av JavaScript og plugins (midlertidig) og se om det hjelper? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Prøv å skru av JavaScript og plugins (midlertidig) og se om det hjelper? Prøvde dette, men det hjalp dessverre ikke. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kjørte en komplett uninstall og fjernet alle registry spor og det så ut til å virke bedre i går kveld. Men Idag satte kræsjinga igang igjen. Dette er rett og slett for dårlig. Godt at Firefox fantes. Den har hvertfall ikke kræsjet i løpet av disse to dagene. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kjørte en komplett uninstall og fjernet alle registry spor og det så ut til å virke bedre i går kveld. Men Idag satte kræsjinga igang igjen. Dette er rett og slett for dårlig. Godt at Firefox fantes. Den har hvertfall ikke kræsjet i løpet av disse to dagene. Til dere der Opera krasjer ofte: Sørg for at du ikke installerer den endelige versjonen over en mappe som inneholder en beta-versjon. Fortsetter problemet, send inn en bug-rapport: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=432 Kort fortalt, laster man ned Crash Inspector som skaffer detaljerte logger når programmet krasjer og disse loggene sender du inn på https://bugs.opera.com/wizard/ Lenke til kommentar
howzer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Opera-sjefen skal svømme til USA http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104121 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg sliter noe sinnsyk med at programmet lukker seg hele tiden. Kommer opp sånn error mld hele tiden. "Don't send" og en "send" bokser som kommer opp.... Dette er veldig irriterende. Jeg lastet ned den gratis versjonen....... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Da jeg finner Final for ustabil for tiden (ja jeg har fjernet beta osv., sent inn bug report osv.), lurer jeg på om noen har en link til hvor en kan finne beta 3? Dumme meg slette den når jeg lastet ned final Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har settupfila! Kan dele den med dere! Her er den! http://home.no/samuonline/Opera/ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 herregud hvor treg den nye operaen er.. må trykke på linker 3-4 ganger før den klarer å gå videre.. det kommer bare at den prøver og prøver og prøver.. i dag sto den 9 timer å prøvde www.bt.no... trykket enter 2 ganger i adressefeltet og så kom den fort som fy... problemet er at jeg må gjøre det HVER gang.. nei.. nå blir det 7.54 igjen... og hvis den er like ustabil som den var før 8.0 så blir det nok firefox.. syntes han sjefsduden kan svømme til amerika jeg... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Rart at noen få har store problemer her, bekymringsverdig. Jeg får prøve å installere og se hva som skjer. AtW Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg har etter å ha prøvd alt jeg kan komme på av fjerning og rensking etter program osv. gått tilbake til beta3 (som Navitas87 var så snill dele ) gitt opp og venter på at de skal få ordnet med en oppdatering. Har sent in 46 krasj rapporter så de skal ha fått nok info fra meg Beta3 funker som en drøm btw (i allefall sammenlignet med final...) Til dere som har Opera 8 final og problemer, sent inn rapporter. For instrukser se her Endret 24. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Har fått litt ny info... Opera 8.01 kommer _kanskje_. Opera M2/8.01 (Win32, build 7572) Siden krasjer har høyeste prioritet, så får vi håpe at det er krasjfikser i denne versjonen. Og har dere et problem, kan dere gå til Help -> Report web site problem. Endret 24. april 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Heisann folkens Jeg har opplevd positive ting med 8'ern, ikke en eneste kræsj her og ting går like fort som før for min del. Men en ting som irriterer med, i Opera 8 (kun dette programmet jeg har opplevd dette i så gjemmes musepilen (cursoren) automatisk når den ikke beveges. når jeg beveger musa så synes den, så fort jeg stopper så forsvinner den. Noen som vet hvor jeg kan gå inn å sette at pila alltid skal være synlig? Ikke det største problemet, men liker å ha den synlig jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Heisann folkens Jeg har opplevd positive ting med 8'ern, ikke en eneste kræsj her og ting går like fort som før for min del. Samme her, har testet det noen dager nå, har ikke hatt noen problemer overhodet. AtW Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Men en ting som irriterer med, i Opera 8 (kun dette programmet jeg har opplevd dette i så gjemmes musepilen (cursoren) automatisk når den ikke beveges. når jeg beveger musa så synes den, så fort jeg stopper så forsvinner den. Noen som vet hvor jeg kan gå inn å sette at pila alltid skal være synlig? Dette er i hvert fall ikke en vanlig "oppførsel". Musa mi har aldri vært slik. Er ikke sikker på hva du kan gjøre for å ordne det heller. Prøv å spør på Opera-forumet, der er det alltid hjelp å få: http://my.opera.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=26 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Er det bare jeg som har fått et spørsmål om å oppdatere til en nyere versjon av opera 8? Fikk nettop opp et vindu som sa at det var oppdateringer tiljengelig da jeg startet webleseren... Jeg finner ingen? Endret 25. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er det bare jeg som har fått et spørsmål om å oppdatere til en nyere versjon av opera 8? Fikk nettop opp et vindu som sa at det var oppdateringer tiljengelig da jeg startet webleseren... Jeg finner ingen? Har ikke fått spørsmål om det, men jeg håper at det snart kommer en oppdatering som fikser problemene med at Opera 8.0 krasjer hele tiden. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hmmm, rare er at nå er musepila plutselig fin uten at jeg har gjort noe, hverken rebootet eller stengt/åpner opera på nytt. Bare vært på jobb og kommer hjem igjen. Mystisk, men fint at det ser bra ut nå da. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er det bare jeg som har fått et spørsmål om å oppdatere til en nyere versjon av opera 8? Nei, du er nok ikke den eneste. Jeg fikk også opp samme vindu selv om jeg allerede har installert Opera 8.0. Det kan jo være en ny build, ikke vet jeg, har ikke kikka mer på det etter den beskjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå