riktig Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Har noen installeren til Beta 3? Denne er jo håpløs å bruke Edit: Fant en. Nå kræsjer den ikke hvert 2 minutt. Endret 19. april 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Man bør jo ikke legge final oppå betaversjonene. Hvis den kræsjer da, bør man vurdere en clean versjon. Min er mye mer stabil enn betaene av v8 var. Definitivt den beste browseren på markedet. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Noen som vet om norsk versjonen også er ute,eller det kun engelske foreløpig? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Makan til ustabile greier har jeg sjeldent vært borti. Kræsjer i ett sett jo. Her på forumet var det feks. klin umulig å gå inn på "politikk" delen uten at browseren kræsjet. Fin fin oppgradering må jeg si.. Men kanskje var det like greit da det endelig ga meg initiativ til å bytte over til Firefox, som ser ut til å være minst like rask og i tillegg stabil. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Altså som flere her sier så må dere FJERNE betainnstallasjonene før dere innstallerer den nye . Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg har brukt Opera 8 siden beta 1, og den har aldri krasjet i dette forumet. Aldri. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det bare meg, eller er Opera 8 kjapp som fy? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Opera 8 er kjapp som få, og fungerer ellers som en drøm. I forhold til sist beta, er nok denne versjonen hakket mer stabil ja. NB. (bare for å nevne det jeg også) Fjern beta før dere legger inn final. Etter det kan dere evt. klage Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg har brukt Opera 8 siden beta 1, og den har aldri krasjet i dette forumet. Aldri. 8 final kræsjet ca. 10 ganger i løpet av én time... Dette er jo like ille som i Operas spede begynnelse. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du har nok gjort et eller annet fryktelig galt, for den har ikke krasjet en eneste gang etter mange timer med surfing. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Du har nok gjort et eller annet fryktelig galt, for den har ikke krasjet en eneste gang etter mange timer med surfing. Det eneste jeg har gjort som er fryktelig galt er å installere versjon 8. Forrige versjon hadde overhodet ikke disse problemene. Installerte som sagt Firefox etter dette tullet og Firefox var helt stabil. Endret 20. april 2005 av Vice Lenke til kommentar
So|o Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hadde en del problemer med at Opera 8.0 krasjet en del ganger på forumet i går, men i dag fungerer det som en drøm. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Til dere der Opera krasjer ofte: Sørg for at du ikke installerer den endelige versjonen over en mappe som inneholder en beta-versjon. Fortsetter problemet, send inn en bug-rapport: http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=432 Kort fortalt, laster man ned Crash Inspector som skaffer detaljerte logger når programmet krasjer og disse loggene sender du inn på https://bugs.opera.com/wizard/ Endret 20. april 2005 av dan1el Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hadde en del problemer med at Opera 8.0 krasjet en del ganger på forumet i går, men i dag fungerer det som en drøm. Nøyaktig det samme her.. i går krasjet den hele tiden på hw forumet.. i dag er den en drøm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du har nok gjort et eller annet fryktelig galt, for den har ikke krasjet en eneste gang etter mange timer med surfing. Det eneste jeg har gjort som er fryktelig galt er å installere versjon 8. Forrige versjon hadde overhodet ikke disse problemene. Installerte som sagt Firefox etter dette tullet og Firefox var helt stabil. Avinnstallerte du betaen før du innstallerte opera 8? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du har nok gjort et eller annet fryktelig galt, for den har ikke krasjet en eneste gang etter mange timer med surfing. Det eneste jeg har gjort som er fryktelig galt er å installere versjon 8. Forrige versjon hadde overhodet ikke disse problemene. Installerte som sagt Firefox etter dette tullet og Firefox var helt stabil. Avinnstallerte du betaen før du innstallerte opera 8? Hadde aldri noen beta installert. Siste versjon tror var vel 7.81. Har både installert over gammel versjon og i egen katalog. Skal for "moro skyld" prøve å deinstallere alt og så legge inn på nytt igjen for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Får iv se en anmeldelse/omtale av denne nye operaversjonen snart? Venter spent Lenke til kommentar
howzer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) DinSide sier i allefall: "Med Opera 8 er vi fristet til si at noen har sluppet en bombe i Bjørvika; kanskje den mest kompetente - og behagelige - nettleseren vi har brukt til nå." Endret 20. april 2005 av hkm Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 DinSide sier i allefall: "Med Opera 8 er vi fristet til si at noen har sluppet en bombe i Bjørvika; kanskje den mest kompetente - og behagelige - nettleseren vi har brukt til nå." Jepp... helt enig.. love it Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå har jeg avinstallert opera beta'en.. installerte 8.0 på nytt, og den kræsjer fortsatt 10 ganger i timen.. mens beta'en var dønn stabil.. *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå