tomviktor Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Topic sier det meste, men jeg gjentar: Sigma 18-50mm F3.5-5.6 DC VS kit linsa til 300D, hvilken er best? Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Hmmm, er det ingen som har noen formening?? Har kjøpt meg et Canon 300D som skal brukes til alt mulig sjit, og har dermed tenkt å kjøpe et objektiv som jeg ikke er redd for å miste... Lurte i den sammenheng på hvilket av disse to va best optisk og byggemessig?? Lenke til kommentar
Climber Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 På fredmiranda er det delte meninger om hvilken som er best. http://www.fredmiranda.com/reviews/showpro...4&cat=37&page=1 Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kit objektivet er mye bedre enn sitt rykte. Hadde ihvertfall ikke byttet den med den Sigma objektivet du nevner. Har hatt kit objektivet sammen med 17-40 f4 L, og den er ikke så mye dårligere med relativt gode lysforhold. Men må skryte litt av 17-40 objektivet. Det blir ikke byttet bort for noen annet objektiv. Bildene fra dette objektivet imponerer (og du tror du er en virkelig god fotograf iblant). Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Har en del efaringer med de dyrer Sigma EX og Canon -L objektivene, men søker som sagt erfaringer med de billige... Tenke jeg skulle bruke 300D med billig opbjektiv til "dirty-works" hvor jeg slipper å være redd for å ødelegge utstyret. Og så skulle jeg bruke 10D med mine dyrere objektiver til penere bruk. Lenke til kommentar
--7 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg hadde definitivt valgt kitobjektivet fremfor Sigma 18-55mm f3,5-5,6. Hadde det derimot vært snakk om tilsvarende Sigma med f2.8 over hele linja så er valget enkelt... (koster 4000,-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå