darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg ser at det er noen guild og rekrutteringstråder som har blitt flyttet fra WoW-kategorien og inn i klandiskusjon og rekruttering. Dette irriterer meg litt, da jeg forbinder ordet KLAN med CS og lignede spill. I tillegg så ser jeg at det rett slett ikke er noe fast mønster for hvilke tråder som blir flyttet eller ikke. Det er til og med laget to stickytråder om emnet inne i WoW-kategorien. De trådene som flyttes inn til "CS-rekrutteringskategorien" får som oftest ingen svar, og det er et fåtall som leser dem, fordi denne kategorien rett og slett ikke appelerer til WoW-spillere. Jeg går forresten ut i fra at det hadde vært til det beste for alle spillkategoriene om de fikk poste guild/klan-tråder i selve spillkategorien, da det er her (etter min mening) de hører hjemme. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Sier meg helt enig. Om tråder som anngår WoW blandes inn med tråder som gjelder csklaner, så har de dessverre havnet veldig feil. Jeg mener nå at de fleste burde lese om det evt. er skrevet "guild" eller "csklan". (Og det vel faktisk mulig å skille ut folk som spiller cs og folk som spiller WoW, aldermessig!) Endret 19. april 2005 av highlander- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Når alle rekrutteringstråder blandes inn i en kategori, så er det også som oftest vanskelig å skille mellom hvilke spill det gjelder ved å bare lese topic (da det er begrenset hvor mye plass det er i topic, glemmer ofte trådstarterne å nevne hvilket spill det gjelder). Edit: Ingen moderatorer som har planer om å svare? Endret 22. april 2005 av darkness| Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg ser ikke helt problemet med at tråder om World of Warcraft-guilds drukner i Counter-Strike-tråder under " klandiskusjon og rekruttering". En rask titt på den første siden med innlegg i kategorien viser at halvparten av trådene dreier seg om andre spill enn Counter-Strike. Det er heller ikke så høy aktivitet i den kategorien at trådene "drukner" på noen måte. Det bør heller ikke være så vanskelig å skrive inn CS:, CoD:, CoH: eller WoW: først i emnefeltet for å gjøre det klart hvilket spill man snakker om. Jeg er også uenig i at en guild ikke kan sammenlignes med en klan. Det er en og samme greie, og derfor syns vi alt slikt kan samles i en kategori. Kategorien er nå forrresten omdøpt til "Guild/klandiskusjon og rekruttering". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå