Gå til innhold

Har noen her erfaringer med iRiver H320?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takker :)

En ting jeg lurer på er om filene på H320 må ligge på pc`n også, som på iPod når man bruker iTunes? Eller kan jeg slette en rippet cd etter jeg har lagt den over på H320? Og er lyden så bra som man får inntrykk av? har hatt ipod, og det var ingenting synes jeg. :roll:

Lenke til kommentar
takker :)

En ting jeg lurer på er om filene på H320 må ligge på pc`n også, som på iPod når man bruker iTunes? Eller kan jeg slette en rippet cd etter jeg har lagt den over på H320? Og er lyden så bra som man får inntrykk av? har hatt ipod, og det var ingenting synes jeg. :roll:

Nei, etter at filene har blitt overført er det bare å slette i vei.

Lyden skal være noe av den beste(i forhold til blant annet iPod, creative etc) i følge alle testene jeg har sett. Nå er ikke jeg noen lydguru, men jeg har ikke noe nevneverdig å utsette på lyden. Det eneste er at de medfølgende øretelefonene ikke gir verdens beste lydgjengivelse og bør kanskje byttes ut hvis man er kresen på det. Husk også på at lydkvaliteten er avhengig av kvaliteten du har rippet mp3/ogg++-filene i.

Ellers er jo muligheten for å se filmer/bilder, høre på radio, lese tekst og ta opp alltids et pluss. ;)

Lenke til kommentar
trenger man driver på pcen? eller finner den den som removable storage device eller noe?

Nei, du trenger ikke drivere, den vil dukke opp som en removable Toshiba disk. Dette var en av grunnene til at jeg valgte iRiver fremfor iPod, du trenger absolutt ikke noe ekstern software i det hele tatt. Kun plug-n-play.

Regards

SilverWolf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...