normal Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Har win2k, skulle akkurat logge på kontoen min men nå kommer det opp en feil med at brukerprofilen ikke kan lastes. Dette var etter jeg restartet! Var inne i HTP370 RAID BIOSen og prøvde å angi primær harddiskstasjon for jeg skulle prøve å unngå den tidkrevende og tilsynelatende unødvendige boot screenen (den er ikke vekke). Dette skal da ikke ha noe å si. Jeg restartet altså, så nå går det ikke an å logge på kontoen Og nå plutselig er jeg på en MIDLERTIDING KONTO.... WTF !?!! Hva i huleste SKJER nå Jeg er iferd med å få et utbrudd her, skulle akkurat slappe av med CS spilling, så vær så snill å hjelp FORT. Lenke til kommentar
normal Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Det står: Windows kan ikke laste profilen fordi den kan være skadet. (overskrift på vinduet: Brukermiljøer) De andre kontoene virker. Hvordan fixer jeg dette da? Lenke til kommentar
Search Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg har samme problemet med WinXP. I det det logger inn kommer den opp mld om at den ikke finner brukerprofilen. Vil også gjerne vite hvordan jeg kan fikse det. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Du svarer jo på spørsmålet selv? PROFILEN er skadet? Da er profilen skadet og du må fikse den eller lage en ny:) Profilen er den biten av windowssettingsene som lagrer personlige innstillinger om din bruker, skrivebord, programsettings, internettemporary files osvosv. ligger typisk i c:winntprofiles eller c:documents and settings Har du roaming eller lokal profil? og er den mandatory? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå