Gå til innhold

Ghost Lake - Hva i pokker?

Kurt P

Anbefalte innlegg

Jeg satt meg ned med forann pcn med Pizza, brus og snacks for å se Ghost Lake fra 2004, en skrekkfilm.

Jeg gledet meg...

Men, men.. Hva er det jeg får se ?

Den mest tåpelige lavbudsjetterte skrekkfilmen jeg noen gang har sett. Den var så dårlig at jeg viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. :ermm: Det var utrolig skuffende, alt var så utrolig dårlig.

Går det faktisk ann å lage en film som er så dårlig i 2004 ?

En av tingene jeg synes var så ufattelig dårlig var da dama som spiller hovedrollen gikk ned i kjellern midt på natta og så kunne vi se ut kjellervindu at det var lyst ute. :roll: Det samme skjedde litt senere også.. :cry:

Også da hun møter på et lik i vannet så kommer det kun et lite usselt skrik som om såvidt noenting hadde hendt. :hmm:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være lurt å sjekke kommentarene på f.eks. IMDB før du kjøper/leier filmer du ikke vet noe om.

Hehe: I watched the first few minutes of this and ran away screaming! This was so bad, so utterly horrible. The acting is a MILLION times worst than the worst soap opera you have ever watched in your life.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
En av tingene jeg synes var så ufattelig dårlig var da dama som spiller hovedrollen gikk ned i kjellern midt på natta og så kunne vi se ut kjellervindu at det var lyst ute.  Det samme skjedde litt senere også..

Også da hun møter på et lik i vannet så kommer det kun et lite usselt skrik som om såvidt noenting hadde hendt. 

*ler*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...