Gå til innhold

vunnet noe hos PS data?

Anbefalte innlegg

PS data har "ukens konkuranse" alt man trenger å gjøre er å fylle inn navn og adresse samt e-post.

Nederst kan man fjerne haken for " Ja, jeg vil gjerne motta ukentlig e-post om de beste tilbudene hos PS Data"

Jeg bare lurer gjør dette at sjangsen for at du vinner blir mindre?

Er det noen her inne som har fjernet denne haken og vunnet noengang?

Og er det noen som har vunnet ved å ha på haken?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er vel konkurransen det er snakk om i denne tråden og ikke fondet, men tydeligvis ser fondet ut til å fungere på samme måten.......?

Lasse Brekke, Øyer

Lasse deltar på LAN, og er ikke spesielt fornøyd med det kabinettet han har i dag. Han kan bruke sparepengene på noe annet – PS Data sender herved et nytt kabinett fra Thermaltake. Gratulerer Lasse, og lykke til.

:hmm:

Endret av DinoSauroMann
Lenke til kommentar

Lasse Brekke, Øyer

Lasse deltar på LAN, og er ikke spesielt fornøyd med det kabinettet han har i dag. Han kan bruke sparepengene på noe annet – PS Data sender herved et nytt kabinett fra Thermaltake. Gratulerer Lasse, og lykke til.

Yup, thats me!!

:innocent: hmm, sendte inn både februar, mars, april. Akkurat det samme omtrent. De trakk jo ikke februar før i april da! Og nå har de trekt for mars også, samme grunn, og vant det samme :whistle:

Hehe, ser ut som dem ikke har helt system, men det gjør ikke meg noe.. kanskje jeg vinner for april også :tease:

Lurer på om jeg redigerte dette inlegget 4 ganger jeg.. Litt quote prob..

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Hva skjer hvis du prøver det flere ganger med forskjellige e-poster på en uke? :hmm:

Da kommer de og tar deg :p

Neida, men står det noe om at det ikke er lov? Hvis det ikke gjør det kan de vel ikke si noe :)

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Det er vel konkurransen det er snakk om i denne tråden og ikke fondet, men tydeligvis ser fondet ut til å fungere på samme måten.......?
Lasse Brekke, Øyer

:hmm:

Hvor på PS data fant du det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...