krage83 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 PS data har "ukens konkuranse" alt man trenger å gjøre er å fylle inn navn og adresse samt e-post. Nederst kan man fjerne haken for " Ja, jeg vil gjerne motta ukentlig e-post om de beste tilbudene hos PS Data" Jeg bare lurer gjør dette at sjangsen for at du vinner blir mindre? Er det noen her inne som har fjernet denne haken og vunnet noengang? Og er det noen som har vunnet ved å ha på haken? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har fjernet haken og vunnet 2 ganger Både februar og mars Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 heldige faen! jeg har deltatt nesten hver uke, og ikke vunnet noe :'( Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 De velger helt tilfeldig da, noen lucky bastards vinner ofte Lenke til kommentar
hds Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har fjernet haken og vunnet 2 ganger Både februar og mars ehm seriøst? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg søker hver måned etter en lusen laptop jeg kan bruke på skolen. Men får jeg det, neida. Blir nesten litt oppgitt når jeg ser hva andre får og grunnene deres. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Det er vel konkurransen det er snakk om i denne tråden og ikke fondet, men tydeligvis ser fondet ut til å fungere på samme måten.......? Lasse Brekke, Øyer Lasse deltar på LAN, og er ikke spesielt fornøyd med det kabinettet han har i dag. Han kan bruke sparepengene på noe annet – PS Data sender herved et nytt kabinett fra Thermaltake. Gratulerer Lasse, og lykke til. Endret 28. april 2005 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) QUOTELasse Brekke, Øyer Lasse deltar på LAN, og er ikke spesielt fornøyd med det kabinettet han har i dag. Han kan bruke sparepengene på noe annet – PS Data sender herved et nytt kabinett fra Thermaltake. Gratulerer Lasse, og lykke til. Yup, thats me!! hmm, sendte inn både februar, mars, april. Akkurat det samme omtrent. De trakk jo ikke februar før i april da! Og nå har de trekt for mars også, samme grunn, og vant det samme Hehe, ser ut som dem ikke har helt system, men det gjør ikke meg noe.. kanskje jeg vinner for april også Lurer på om jeg redigerte dette inlegget 4 ganger jeg.. Litt quote prob.. Endret 28. april 2005 av spinxzer Lenke til kommentar
Diff Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hva skjer hvis du prøver det flere ganger med forskjellige e-poster på en uke? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hva skjer hvis du prøver det flere ganger med forskjellige e-poster på en uke? Da kommer de og tar deg Neida, men står det noe om at det ikke er lov? Hvis det ikke gjør det kan de vel ikke si noe Endret 30. april 2005 av PCXray Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er vel konkurransen det er snakk om i denne tråden og ikke fondet, men tydeligvis ser fondet ut til å fungere på samme måten.......?Lasse Brekke, Øyer Lasse deltar på LAN, og er ikke spesielt fornøyd med det kabinettet han har i dag. Han kan bruke sparepengene på noe annet – PS Data sender herved et nytt kabinett fra Thermaltake. Gratulerer Lasse, og lykke til. Hvor på PS data fant du det? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvor på PS data fant du det? Her. Står under "Nyheter" på høyre side. Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har fjernet haken og vunnet 2 ganger Både februar og mars grattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå