The_evil_blue_toad Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Formaterte pcen for et par uker siden, inntil da hadde den fungert helt fint, men hadde den klassiske vårrengjøringen. Etter dette gikk alt fint en stund, det vil si, helt til jeg la inn de siste nvidia driverene. Nå skal jeg ikke umiddelbart legge skylden på de driverne, dere skal først få høre symptomene. *Ofte når jeg avslutter World of warcraft hender det at pcen henger seg opp. *Når jeg restarter maskinen bruker den gjerne et til to forsøk på å komme seg halveis gjennom oppstartsprosedyren, før den rebooter igjen. Jeg får da valget om sikkermodus, tidligere innstillinger som fungerte, eller starte på vanlig måte. Samme hva jeg velger her har det liten innvirkning på hva som skjer neste gang maskinen har vært av, same procedure as last year. *Den er litt kjipt plassert så jeg mistenker at det kan være overoppheting, men likevel er det veldig mistenkelig. Har ikke antivirus program, til nå har alt gått greit med Opera, ad-aware og sunt folkevett. Høres det kjent ut for noen? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Kan godt hende det er virus. Man er rett og slett dum som ikke har antivirus. Opera og ad-aware er ikke noen god unskylding for å slippe. Det er godt mulig å få virus på andre måter også... Har du prøvd å rullet tilbake driverne? Endret 19. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Skal teste det. Har kjørt gjennom en gang med Avast antivirus, har rett og slett ikke råd til et skikkelig antivirus program for øyeblikket, så jeg synes du tar litt i når du sier "dum" Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Det fungerte, nå virker alt fint igjen. Ser foresten ditt synspunkt på "dum" saken, men kom nettopp hjem og er sliten og sur, så jeg ble litt fornærmet Bare for å legge til dette: Mitt kort: Gforce FX 5600 Problem: Krasjet når jeg la inn de siste driverne fra nvidias egen side. Merkelig, men kanskje det er andre med et gammelt 5600 der ute som har det samme problemet Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bra at det hjalp! Mente ikke å være så røff i munntøyet Avast er bedere en ingen ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå