FranzJosef Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kjøpte en Shuttle ST61G4 hos mpx.no for ca et år siden. Det er i hovedsak to problem med den. Det er altså at USB-portene er helt døde. I instruksjonen står at Windows skal selve finne USB, den såkalte driveren man kan laste ned er bare en tekstfil som sier noe sånt. Det andre problemet er at det ikke er lyd! Lydkortet funker ikke. Det er et integrert lydkort. Får ingen spørsmålstegn i device manager. Den later som at lyden funker fint. Kommer bare ingenting når man plugger til høytalere eller høretelefoner. Ellers har maskinen en tendens til å restarte seg selv i blant. Har skjedd oftere i perioder, nå er det ganske sjeldent. Men det skjer. Jeg maktet ikke å innstallere noe OS på den når jeg fikk den. Eneste var en veldig rar versjon av win98 på et minimumsnivå, jeg forsøkte å innstallere andre OS via den håpløse win98 løsninga. Forsøkte alle varianter og alle mulige OS, men ingenting funka. Det endte med at jeg sendte den i retur. Da fikk jeg den raskt tilbake og de påsod at alt funka. Når jeg da innstallerte OS gikk alt som smurt med en gang. De må jo ha gjort NOE? Men nå vil jeg nødig sende den tilbake en gang til da... Noe jeg kan gjøre for å forbedre det nevnte? Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå