manjana Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Voksen LAN er ett nytt tiltak for oss eldre som aldri fikk lov til å leke inne når vi var barn, og i hvert fall ikke med noe som het TV spill. Ved å ta skjeen i egen hånd, kan vi nå (mange år senere) samle oss til en reinspikka dyrking følgende 2 ting. #1. Vi har faktisk overlevd barndommen vår #2. Vi har vår nye barndom NÅ (uten mammaer som bestemmer). Nedre aldersgrense 25år Sjekk ut sidene våre Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. april 2005 Rapporter Del Skrevet 19. april 2005 Knallbra ide, får nok ikke muligheten til å komme nå, men dette vil garantert bli større etterhvert om dere gir det litt tid, og da vil jeg nok avse tid til å komme Lykke til ! Lenke til kommentar
manjana Skrevet 22. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Synd at du ikke finner tid i år. Vi satser på stor suksess , slik at det kan bli en årlig foretak. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 genialt tiltak.. synd jeg bare er 23... men når det gjelder data føler jeg meg nesten eldre, siden jeg har vært med i gamet i 15 år.. hvis det blir en årlig event er jeg der om 2 år Lenke til kommentar
capy Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 veldig bra tiltak! har lenge hatt lyst til å starte noe lignende i Bergen, dog med en tanke lavere aldersgrense. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 I Ås? Bor jo like ved jo! Teit at jeg bare er 20 år *bli 25 så fort som mulig* Lenke til kommentar
manjana Skrevet 25. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Hmm, ikke for å lempe på regelen men vi skriver følgende på vår side: "Det er bestemt en nedre aldersgrense på 25 år. Denne kan lempes på ved en anbefaling fra ett annet (gammelt nok) klan medlem. Søknaden vurderes av manjana, Fubar og K3rmIT." mao. det finnes åpning for yngre deltakere. Tror K3rmIT og Fubar er bestikkelige , men ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå