prime_id Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Ville bare si at nå har jeg fått åpent den Gikk helt fint. Problemet når jeg skrudde den sammen igjen, var at jeg ikke fikk på cpu'en. Bøyde noen pinner Men heldigvis fikk jeg bøyd den på plass igjen. Henta dykkerflaska mi, og blåste ut alt støvet som var å blåse ut. (og dykkerflaska blåser MYE luft ut, det legger seg is rundt hanken ) Nå funker pc'en nett som den var ny Vifta går ikke hele tiden en gang, noe den gjorde før. Mvh Jan Erik byttet du pasta også eller bare renset du for støv? Endret 24. april 2005 av prime_id Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg fjernet den pastaen som var der. Men la ikke på noe ny. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har prøvd i uendeligheter å åpne min D8220 selv, uten hell. Noen som kunne fortalt meg trikset? Eller kanskje legge ut noen bilder? All hjelp hadde vært til stor nytte! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei, bruker for tiden pappa sin gamle laptop, D8820, som nettop har kommet tilbake fra service (baklys på skjerm gikk til svarte) og han har skrudd den opp. Kan spørre han hvordan han gjore det? Så vidt jeg husker tok han av tastaturet og skrudde opp derfra. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja takk! Det hadde hjulpet mye. Men tror dog ikke at man skal gå veien om tastaturet... Lenke til kommentar
robby Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Dekslet rundt power knappen/under skjermen kan "kneppes av". Såer det bare åløsne skjermen og tastaturet. Bare glemå skru på under siden av pcèn. Ps. tar du av bateriet når du bare har den ståendemed 220 volt i blir den ikke like varm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå