Torjus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvor kan jeg få kjøpt et billig ".net" domene? Og hvordan virker det egentlig? Får jeg et webhotell? Hvordan virket et webhotell; samme som FTP? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Prøv servetheworld.com, veldig bra linjer, gode servere og lite nedetid. Billig er det vel og. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 fUzZy^ skrev: Hvor kan jeg få kjøpt et billig ".net" domene?Og hvordan virker det egentlig? Får jeg et webhotell? Hvordan virket et webhotell; samme som FTP? Som oftest får du et webhotell, ja, og det virker "på samme måte som FTP" i den forstand at du kobler deg opp til serveren med FTP, ja, og legger opp filer der. Ikke noe mer heavy enn det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sjekk webhosting-tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=296406 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Har lest litt nå. Jeg har jo FTP server hos start 30mb som er nok for meg Kan jeg egentlig bare bestille domene hos feks web10.nu for 60kr i året? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 QXL har mange billige webhotell. Jeg bestilte i dag webhotel 1000mb gratis domene, støtter det meste, kr 15 i månden... Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 synes awebhotel.no er et veldig bra webhotel, der du får gratis domene hvis ikke velger den minste pakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 mikaelt skrev: synes awebhotel.no er et veldig bra webhotel, der du får gratis domene hvis ikke velger den minste pakken. Dem er kanskje ikke så ille på pris. Men, det er UTROLIG latency til serverne dems. Har selv ett webhotel der og jeg syntes det er helt ubrukelig til og hoste sider på. Men, greit som en "lagerplass" for, f.eks film-klipp, programmer etc. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Synes de er grei å hoste sider på jeg Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ikke at jeg har erfaring med web10.nu. Men husker at Waldmeister ( http://www.acopy.org ) hadde litt problemer med stabilitet på databasen. Nå ser det ut som det er andre problemer (lese/skrive problemer med fwrite osv). Jeg sier; du får hva du betaler for. Det koster 9kr mnd hos web10.nu. I året blir det ca 108kr (det er ikke inkludert domeneavgift/årsavgift og opprettelse som koster 130kr første gang). Jeg ville heller betalt 79kr mnd (billigste alternativ hos stw). Er også den plassen jeg låner av kompis. Jeg synes den virker veldig stabil Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg lurer på om hvis jeg kjøper .net domene, men står får lagring selv, er subdomener gratis, og isåfall hvor mange? Er domeneshop.no noe? Lenke til kommentar
fredrikgr Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Som Navitas87 sier er det mange gode tilbud på QXL. Sjekk http://my.qxl.no/default/defaultlistelse.a...tingsort=0&0204 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Er de QXL domenene stabile? Lenke til kommentar
fredrikgr Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 fUzZy^ skrev: Er de QXL domenene stabile? Jeg har kjøpt domene m/webhotell der, og det virker veldig bra. Er jo forskjellige leverandører der også, så kan sikkert være både og, men de jeg har kjøpt av virker som sagt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå