Jhals Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har bestemt meg for å kjøpe ein 256MB RAM-modul til denne PC'n. Den skal stå ilag med den som står der frå før slik at eg får 384MB RAM. Kva skal eg velge? ECC, non ECC,CL2, CL3, ECC/REG, Unbuffered ECC eller kva meiner du? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 er ikke så sinnsykt bra utvalg i sd-ram i disse dager. ville anbefale deg og prøve finne noe brukt ettersom det er så dyrt og kjøpe nytt. men denne er vel det du er ute etter. personlig synes jeg det ikke er verdt det. koster ikke så mange kronene og oppdatere hovedkort, cpu og ram til noe som yter mye bedre. men spørs jo selvsagt hva du trenger da. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ta ut den brikken du har, og kjøp disse to. Det er et rimelig bra kjøp. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jepp, som sagt. kjøp brukt. grunnen til at du burde ta ut den 128mb brikken du har og bytte ut med en av de er at den du har er pc100, mens disse to er pc133. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå