-Bassaddict- Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) har en biff her som lå tina i 13 timer før je frøys den, kan jeg spise den hvis jeg stekrn hardt? sorry feilplassert men kan jeg etan? Endret 18. april 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 var ikke meninga å være morsom, men skulle poste under offtopic var på gærn tab, noe n som vet før mod sletter den? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 har en biff her som lå tina i 13 timer før je frøys den, kan jeg spise den hvis jeg stekrn hardt? sorry feilplassert men kan jeg etan? Tja, er det noen grunn til ikke å prøve. Tror forresten dette er litt på siden av hva som har med cpu å gjøre Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 kan jeg bli sjuk? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 du posta i "kabinetter" også Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 kan jeg bli sjuk? Selvsagt, var det ikke det du ville da? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jo høyere temeratur jo fortere går de autolytiske, enzymatiske og baktereielle prosessene. Dersom kjøttet har ligget under 4 grader skulle det ikke være noe problem. Du får satse på at det ikke er noen termotolerante- koliforme smådjevler i der Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Stekte du den godt nok så går jeg ut ifra at du tok knekken på de fleste bakteriene. Resterende får du la bli opp til imunforsvaret ditt Edit: skifta til fortid Endret 18. april 2005 av FosFat Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 satan, det var varmt, og jeg hadde en vakumpakket baconpakke i samme bæreposen akkurat stekt og spist den Lenke til kommentar
ADT Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du dør nok ikke, men dersom vi ikke hører fra deg igjen, R.I.P. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du dør nok ikke, men dersom vi ikke hører fra deg igjen, R.I.P. Ja eller D.I.P i tilfelle magesjau :!: Lenke til kommentar
ADT Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du dør nok ikke, men dersom vi ikke hører fra deg igjen, R.I.P. Ja eller D.I.P i tilfelle magesjau :!: Evt. S.I.P. Om vi snakket rennende mage her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå