kenny64 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har netopp satt sammen en pc. Hovedkort:Asus A7V600-X, KT600 minne: Kingston 512,amd 2600+ cpu og et gammelt skjermkort. Saken er at når jeg skal legge inn xp så under innlasting av drivere å sånt helt i begynnelsen så kommer d en feilmelding.. ACPI INTERNAL noe sånt.. Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ACPI står for "Advanced Configuration and Power Interface" Det er en instilling i BIOS'en som må stilles inn. Let litt rundt, og slå eventuelt av ACPI 2.0 hvis ikke prosessoren din støtter det. Er litt usikker på dette området, men med litt fiksing i BIOS får du det sikkert til Lenke til kommentar
kenny64 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 jeg finner ikke noe.. Men feilmeldingen var ACPI_DRIVER_INTERNAL prosessoren er amd mp 2600+ jeg finner fortsatt ikke ut hva som er gale feilmeldingen kommer som sagt etter du har puttet i cd'en og filene er lastet ferdig :S jeg har aldri sett dette før og jeg har byd og formatert mange maskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå