numbnut Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Nå har jeg de eneste pc høyttalerne som noensinne har blitt omtalt i Absolute HIFI, det mest prestigefulle hifibladet i verden, Soundworks 12V fra Henry Kloss. De låter bra.. litt typisk amerikansk, mao mye bass.. Nå er basshøyttaleren på tur til å ta kveld. jeg hører noe papp der av og til. Etter en mailrunde med Harman Kardon og JBL som har laget denne løsningen er det brakt på det rene at høyttaleren ikke er å oppdrive lenger.. Hva skal jeg kjøpe nå? Dette settet har 2x10watt (0,1% distorition) og 1x 25 watt (0,2% dist) 36Hz-31Khz +/-16db 12hz-35khz, +/-4 nullsatt. S/N er satt til 105db med modifiserte kabler , 90 med standard kabler. Settet besår av diskant/mellomtone 3 1/2" og ett 5 1/2" basselement fra J.B. Lancing (JBL) med en forsterker fra Harman Kardon.. Settet kostet 1849,- netto i 1998. Vær så snill ikke svar om du sier LabTec eller Logitec, Creative eller PSB. EDIT: La til ett par opplysninger Endret 18. april 2005 av gtbikes Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Bose kansje? Tror de er ganske bra, men de er sikkert ikke like bra som de du kjøpte, men jeg tror de er bra alikevel. Bose sin side. Edit:Link til Bose.com Endret 20. april 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Azur Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Mine lever fint fortsatt. I 2020 ja 😃😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå