Gå til innhold

Feil med skjermkort?

LogiZa

Anbefalte innlegg

Heisann.. !

Jeg kjøpte meg et 6800GT kort for en stund siden. I starten var alt helt fint, gikk ikke ant å være mer fornøyd.

I påsken så dro jeg på T.G. og da funket også dataen min helt fint, MEN da jeg kom hjem så skulle jeg gjøre Stresstest i CS-S og der fikk jeg bare masse ERROR. Kjørte den samme testen på T.G. og da funket den helt fint.

Her om dagen installerte jeg Far Cry for å teste litt også fant jeg ut at recommanded grafikk blir satt på MINIMUM og setter jeg opp grafikken og starter spillet så er fremdeles alt sammen på dårligst grafikk. :mad:

Jeg testet også datamaskinen min i DOOM3 og jeg kan kjøre hele spillet LAGFRITT med alt på max og 16xAA.

Noen som vet hva som kan være feil? Grunnen til at jeg ikke får kjørt Stresstest og Farcry. Det irriterer meg MAX.

Jeg har prøvd å reistallere skjermkortdrivere og testet flere forskjellige men det hjelper ikke.

NEED HELP..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier problemene startet med CS-S stresstest --

Kan du huske noen fragmenter av feilmeldingen? Det ville hjulpet en del :-)

Var reisen hjem fra TG litt rough? Siden problemene oppstod etter tg så kan det kanskje være en liten del på skjermkortet som er skadet.

Har du overclocket, moddet eller forandret noe på skjermkortet som vil bryte garanti? (kan jo alltids sende det inn...)

Har du sjekket etter virus.. ?

Det er så mangt.. :)

Det med at du får minimum som reccomended settings skal du se bort ifra, jeg får medium i 640 når jeg spør etter reccomended i doom3, og jeg kan spille det helt smooth (seff noen cache lagging) i 1280x1024 i ultra high qual.

Endret av sarcasm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...