chr1st3r Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Halla KEF1R Dette ser ut til å bli bra!! Lykke til med bygginga.. Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 det gamle er ett q-tec kabinett. jeg bytter fordi det er så liten plass, og fordi det ikke er solid akkuratt. Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 ..::Update::.. Da var det en ny update ja nå har jeg alle planer klare her.. det blir Et stort midi tower kabinett som nå er pussa og lakka. fargene jeg brukte var svart-metallic utapå og gull inni. Jeg har driver nå og vasker bort all maling og lim på et xbox merke som jeg skal sette i front. Plexi plater blir kjøpt inn på mandag. Jeg skal ha plexi i "taket" og i side døra/dørene. i den i siden skal det stå 2 stk vifter med en tøff fan grill. Jeg har lakka alt ferdig nå venter så det skal tørke ordentlig før jeg vasker av støv og annen møkk som måte være på kabinettet. tror dette kan bli en ganske så tøff pc. ang. xbox merke : det skal festes i front, skal skjære ut en liten greie i kabinett døra så jeg skal få satt den ordentlig fast. det skal stå en grønn led og lyse opp i xbox merket. Jeg vill ha en logo på den ene siden av kabinettet. tror jeg skal lage en i photoshop og klippe inni og spraye og bruke det som en slags mal. tror det blir en tøff efekt Før jeg lakka (klikk for større bildet) Etter lakking, side (klikk for større bildet) Etter lakking, bak (klikk for større bildet) side 2 (klikk for større bildet) Deler lakka i gull (klikk for større bildet) deler lakka i annen vinkel (klikk for større bildet) Side dør lakka svart (klikk for større bildet) Side dør lakka svart (klikk for større bildet) Er ikke sikker på når ny update kommer håper det blir snart Er ikke en fotograf så bildene kan være dårlig :/ Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ser flott ut det der, vurderer å lakke mitt gull utpå Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 du skal ikke lakke flere lag innvendig i selve kabinettet da? for det så ikke helt jevnt ut men ellers så så det supert ut PS: hvem sin caps er på det ene bildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ikke verst! men mekk noen flere lag! fordi det der var langt fra dekkende nok. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 bør definetivt lakke fleire lag Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ser bra ut dette, håper du får de neste lagene til like bra Stå på: w00t: Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Gleder meg til neste upadte! Stå på videre!! El NetZor Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg gleder meg også til ny upadte Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Blir nok bra med litt flere strøk det! Men hvorfor har du ikke lakkert viftegrillene bak? Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 hehe... det med at det er like mye lakk alle steder er pga mine penge problemer jeg skal kjøpe flere bokser med spray. men det er tøft som det er egentlig.. det bak hovedkortet trenger ikke så mye lakk akkuratt kommer ny update i kveld. takker for positiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Utrolig bra lakka.. Har du prokt klarlakk også? Endret 25. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dette blir supert det var drit kul lakkering!! gleder meg til ny upadte Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 er vell litt dumt å vente på oppdatering nå, er jo over 1 måned siden han har updatet, er sikkert ferdig med den han Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 er vell litt dumt å vente på oppdatering nå, er jo over 1 måned siden han har updatet, er sikkert ferdig med den han hm.. han er nok ikke ferdig... (ikke såvidt jeg har skjønt) har prøvd å mase litt på han når jeg har møtt han, men han sier at han ikke har hatt tid) så vi får krysse fingrene og håpe på noe snart Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 er vell litt dumt å vente på oppdatering nå, er jo over 1 måned siden han har updatet, er sikkert ferdig med den han hm.. han er nok ikke ferdig... (ikke såvidt jeg har skjønt) har prøvd å mase litt på han når jeg har møtt han, men han sier at han ikke har hatt tid) så vi får krysse fingrene og håpe på noe snart hehe, håper no på det Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 HEHE... FLERE månder siden nå hehe jeg har ikke hatt penger til og modde noe.. starter igjen snart.. hehe psu'en min brant opp så det gikk 700 kr til det så ble blakk igjen hehe prøver og få update snart. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dette kan ja bli veldig bra. Hva for slaks form skal du ha på plexiglasset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå