Kef1r Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg Skal gå løs på min første ''Modd'' Det blir og modde en bigtower. Jeg skal begynne med å pusse bort gammel maling, så lakke kabinettet gull farget inni og svart utenpå. Så skal jeg sette inn plexi i side døra og i toppen av kabinettet. Det skal være 2 vifter i begge plexi platene som skal være dekket til med en tøff fan grill Vifte styring skal også med Jeg er så heldig og har blitt sponsa av 3dfxcool og Clas ohlson og sist men ikke minst Glassmestern. Noen bilder av kabinettet jeg skal modde : front Bak : Side1 : Side 2 : inni : topp Jeg starter i morra med arbeidet fler bilder kommer da. håper på god tilbake melding. Skisse kommer også i morra. håper på positiv tilbake melding Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ser da greit ut det, og fint med litt sponsing men dette er vel et miditower, ikke et bigtower Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kjekt å se hva det blir av de panserkassene. Hva ble du sponset med? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 stort modde- potensiale i den kassa der ja Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, det er masse som kan gjøres der, Chieftec er jo gode til modding. Men det at dette er et big-tower stemmer ikke, har et helt likt (inni) bare at mitt er Dragon, og mitt er midi-tower, så Dimensionx har rett ja. Lurer også på hva du blir sponset med. Hva skal du gjøre annet enn det som sto i første post? Eller er det "ikke mer"? Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 UPDATE Jeg skal sette inn 2 stk. vifter i den største plexi plata på side1. og en vifte i plexi plata i toppen. Ting jeg får i spons er jeg ikke sikker på. blir sikkert noen vifter,neon og plexi glass tenker jeg. Jeg skal sette inn 2 stk vifte styring i front. Vifte styring : vifte styring 2 : Er på skolen nå flere bilder kommer når jeg kommer hjem. ca i halv 3 tiden. det er nok et stort midi tower da jeg har trodd det har vært et big tower Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det der er et tårn med stort modde-potensiale, som noen nevnte tidligere.. jeg gleder meg til å få se noen planer for hva du egentlig skal gjøre Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 ..::UPDATE::.. Bilder av det gamle kabinettet. MASSE KAOS MED KABLER når jeg tok ut delene.. Tok lengere tid enn jeg trodde. ting satt så ordentlig og pent inni det atte det var omtrent umulig og få ut ting. front på gamle kabinettet : siden med plexiglass : Viftestyringa : inni før jeg begynte og ta ut ting : Litt halveis i prossesen med og ta ut ting : halveis 2 : lite deler igjen nå da : psu : Nå er det rotete i senga mi nå : dette tok lang tid så det kommer mer i morra eller i kveld.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 samme seng som meg! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ser ut til å blir bra, hvis du er nøye! Skal følge med på denne.... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 de siste bildene har vel stregt tatt ingenting med en update av prosjektet å gjøre. Men for de som liker Offtopic bilder er det vel greit. Bildene er også altfor store. Max for thumbnails er 400x400 Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 synes dette ser bra ut jeg Kef1r... må følge med på dette.. har du tenkt ut noe spesielt design på plexivinduene? PS. fiks thumbnail på bildene dine Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ser jo greit ut, men som sagt har det lite å gjøre med update. og bildene er for store Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Sorry for store bilder jeg tenkte ikke på det :/ Det kommer en ny ordentlig update når jeg kommer hjem i dag ... Jeg har tenkt til og borre hull på den ene plata og trekke rød ståltrå igjennom og lage en skrift akuratt som broderi tror det kan bli tøft takker for god tilbake melding Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Så jo bra ut.. Men skal di liksom gjøre noe mer enn det du har ramsa opp da? Virka som om det var litt lite liksom.. Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 jaja... jeg tenker på og gjøre noe mer. jeg tar det meste på sparket jeg Når jeg finner på noe nytt så tar jeg det med jeg skal ha xbox merket i fronten, jeg skal jo seff ta av all lim og møkk som sitter på xbox merket. da blir det gjennom siktig. Så det blir nok bra takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 du har ikke muligheten for å lage en sketchup-modell av det du skal lage da? OT: trenger du hjelp er det bare å si fra Lenke til kommentar
expoke Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ser låvende ut detta her ! Lenke til kommentar
Kef1r Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 joa hadde funka med litt hjelp pious-jin.. tar det på irc da Join #seashell @ efnet ny update kommer i ettermiddag har pussa og lakka nesten ferdig nå Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 er det gamle kabinettet Raidmax? hadde raidmax før og det er heitl likt som det du har utenom på sidedøren og frontpanelet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå