krist2 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) her er en veldig bra guide til å lage characters i Morrowind, fil i excel. der ser du alt om hva de forskjellige rasene får i stats når de velger forskjellige klasser.. MorrowindCharacterGenerationGuide.zip Endret 1. mai 2005 av krist2 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 her er en veldig bra guide til å lage characters i Morrowind, fil i excel.der ser du alt om hva de forskjellige rasene får i stats når de velger forskjellige klasser.. Takktakk, den ser bra ut! Hvem er det som har laget den?` Jeg har lagt til en link til Morrowind Character Profile Creator i det første inlegget, jeg anbefaler alle å laste den ned! Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 den er fra gamebanshee.com: http://www.gamebanshee.com/morrowind/downloads.php Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Major update! Jeg har nå lagt til en del om magi i Morrowind, har sett at mange er litt forvirret rundt her når det gjelder slikt... Håper det hjelper! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dette ble bra! Nå tør jeg endelig prøve å være magiker i Morrowind Det stod kanskje litt lite om å låge spells, hva du kan velge mellom osv.... Ellers veldig bra! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Dette ble bra! Nå tør jeg endelig prøve å være magiker i Morrowind Det stod kanskje litt lite om å låge spells, hva du kan velge mellom osv.... Ellers veldig bra! Som sagt, prinsippet er akkurat det samme som enchanting (som jeg skrev en del om), men hvis du vil ha mer, så selvfølgelig, bare spesifiser litt! Vil være meg en glede å utvide den! Endret 16. mai 2005 av MiSP Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Mente f.eks hva slags spells du kan lage, om du velger fra en liste eller hva du gjør, hvet ikke helt hvordan jeg skal forklare det... Endret 17. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Mente f.eks hva slags spells du kan lage, om du velger fra en lsite eller hva du gjør, hvet ikke helt hvordan jeg skal forklare det... Har du prøvd å lage spells i spillet? Når du har prøvd det, så er det ikke så vanskelig, det er akkurat det samme som enchanting - du kan lage akkurat de samme effektene, og sånn ca de samme reglene gjelder... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ok, det visste jeg ikke, kanskje du burde skrive det i første posten? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Ok, det visste jeg ikke, kanskje du burde skrive det i første posten? *Kremt* Har du lest det? Mener da at det står at det er mye det samme, bortsett fra *liste over noen forskjeller*... I hvert fall her hos meg! Endret 17. mai 2005 av MiSP Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Ok ok du vinner! "Og spells tar selvfølgelig fra din Magicka, så du må ikke lage spells som er så kraftige at du ikke kan bruke dem! Og du må fremdeles ha alle effektene du skal bruke, i et annet spell" det burde forklares tror jeg.... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Ok ok du vinner! "Og spells tar selvfølgelig fra din Magicka, så du må ikke lage spells som er så kraftige at du ikke kan bruke dem! Og du må fremdeles ha alle effektene du skal bruke, i et annet spell" det burde forklares tror jeg.... Sånn! Endret 17. mai 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Du har forresten stavet Morrowind feil. I emnetittelen, altså. Lenke til kommentar
EJS Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Veldig bra, jeg valgte magiker allikevel nå, siden jeg nå skjønner mye mer. Men det er en liten feil der. Under forklaringen på level så står det at man blir bedre til å overtale andre hvis man hopper....dum som jeg var prøvde jeg jo dette. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Trenger man ingen patcher før man installerer Tribunal og Bloodmoon? EDIT: Enda et spørsmål: Hvordan blir det med CDene når man spiller? Er det sånn som Rainbow Six: Raven Shield, at man installerer utvidelsen, men bruker den vanlige RS-spille-CD'en for å spille utvidelsene, eller er det sånn som Sims, at man faktisk må bytte mellom CD'ene for hver utvidelse man vil spille? Endret 10. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har installert Tribunal og Bloodmoon fra kameraten min. Har dem ikke selv men det går fint an å spille med orginal cd'en. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei, spiller Morrowind og har en litt sær hobby nemlig å drepe Khajiiter. Det jeg lurer på er at når jeg dreper disse på landeveien og ingen ser det. Er det mulig at noen oppdager det senere og gir meg skylda, setter meg i fengsel eller at venner prøver å drepe meg? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Skulle jo lagt til den småpsykopate speed-run'n av morrowind (der han runder spillet på 43 min eller noe). Ellers, nær latterlig bra introduksjon i første post der. Endret 13. august 2005 av JimL Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei, spiller Morrowind og har en litt sær hobby nemlig å drepe Khajiiter. Det jeg lurer på er at når jeg dreper disse på landeveien og ingen ser det. Er det mulig at noen oppdager det senere og gir meg skylda, setter meg i fengsel eller at venner prøver å drepe meg? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå