Gå til innhold

TES: Nybegynnerguiden for Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg fekk Morrowind idag, men når eg starter det så får eg opp ein beskjed om at det slutta å virke. Eg har oppdatert det med linken du gav meg, MiSP, og eg har innstalert Better Heads og Better Bodies. Eg prøvde å starte uten Better Heads og Better Bodies, men det funka ikkje da heller. Kva skal eg gjere?

Lenke til kommentar
Eg fekk Morrowind idag, men når eg starter det så får eg opp ein beskjed om at det slutta å virke. Eg har oppdatert det med linken du gav meg, MiSP, og eg har innstalert Better Heads og Better Bodies. Eg prøvde å starte uten Better Heads og Better Bodies, men det funka ikkje da heller. Kva skal eg gjere?

Avinstaller, slett hele spillmappen under Programfiler/Bethesda Softworks/Morrowind (for å være sikker på at det ikke er filer igjen) og reinstaller. Prøv å start det opp rett etter reinstallasjon, før du installerer patchen.

Lenke til kommentar

Nokon tips til å levle opp? Eg vil helst levle opp til rundt lvl 3 før eg fortsetter på Imperial Legion questane og Fighters Guild(gidder ikkje ta House Redoran før etter dei), men eg sliter med å få dei raskt opp. I Oblivion levla eg berre med å gjere masse quest, men i Morrowind så bør du jo levle før du gjer masse quest;)

 

Edit: Tar også imot forslag på typer karakterer som er enkle å levle opp. Eg har tenkt til å spele som fighter i byrjinga.

Endret av QZ
Lenke til kommentar
Nokon tips til å levle opp? Eg vil helst levle opp til rundt lvl 3 før eg fortsetter på Imperial Legion questane og Fighters Guild(gidder ikkje ta House Redoran før etter dei), men eg sliter med å få dei raskt opp. I Oblivion levla eg berre med å gjere masse quest, men i Morrowind så bør du jo levle før du gjer masse quest;)

 

Edit: Tar også imot forslag på typer karakterer som er enkle å levle opp. Eg har tenkt til å spele som fighter i byrjinga.

Krigere er lettest å levle opp, og det går ganske raskt hvis du bare går rundt og slakter det du finner av monstre i og utenfor huler. Karakterer som fokuserer på sniking og skyting med pil og bue går middels raskt opp, og hvis du fokuserer på magi så har du en laaang vei foran deg.

Lenke til kommentar

Er dette ein god Fighter karakter:

 

Race: Veit ikkje, eg har litt lyst til å spele som Argonian, da.

 

Birthsign: The Steed/The Lady

 

Class: Combat

Favored Attributes: Strength og Speed/Endurance(kjem ann på birthsign)

 

Major skills:

-Heavy Armor

-Long Blade

-Restoration

-Block

-Athletics

 

Minor Skills:

-Light armor

-Acrobatics

-Spear

-Block

-Armorer

 

Eg liker å ha folk som kan bevege seg ganske raskt, istadenfor å berre storme inn med ei svær øks og ein tung rustning.

 

Eg har også tenkt litt på denne. Den skriker vel Hlaalu ;)

 

Race: Imperial

 

Birthsign: The Lady

 

Class: Combat

Favored Attributes: Endurance og Strength

 

Major skills:

-Light Armor

-Short Blade

-Athletics

-Security

-Armorer

 

Minor Skills:

-Medium/Heavy Armor

-Acrobatics

-Alchemy

-Mercantile

-Speechcraft

 

Og finnes det ein type Oblicion Character Creation til Morrowind? Eg har lasta ned Morrowind Character Profile Creator, men den hjalp meg ikkje mykje.

Endret av QZ
Lenke til kommentar
Er dette ein god Fighter karakter:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Race: Veit ikkje, eg har litt lyst til å spele som Argonian, da.

 

Birthsign: The Steed/The Lady

 

Class: Combat

Favored Attributes: Strength og Speed/Endurance(kjem ann på birthsign)

 

Major skills:

-Heavy Armor

-Long Blade

-Restoration

-Block

-Athletics

 

Minor Skills:

-Light armor

-Acrobatics

-Spear

-Block

-Armorer

 

Eg liker å ha folk som kan bevege seg ganske raskt, istadenfor å berre storme inn med ei svær øks og ein tung rustning.

 

Eg har også tenkt litt på denne. Den skriker vel Hlaalu ;)

 

Race: Imperial

 

Birthsign: The Lady

 

Class: Combat

Favored Attributes: Endurance og Strength

 

Major skills:

-Light Armor

-Short Blade

-Athletics

-Security

-Armorer

 

Minor Skills:

-Medium/Heavy Armor

-Acrobatics

-Alchemy

-Mercantile

-Speechcraft

 

Og finnes det ein type Oblicion Character Creation til Morrowind? Eg har lasta ned Morrowind Character Profile Creator, men den hjalp meg ikkje mykje.

Anbefaler å spille litt selv og prøve de ulike ferdighetene, og så vil du snart nok ende opp med en karakter du synes er gøy å spille. :) Alle har ulik smak.

Lenke til kommentar

Har de nokon tips til kvafor holer/ruiner eg skal raide for å lvle opp? For eg gjekk inn i nokre holer på veg til Balmorra, og blei drept med ein gong... Eg speler som Orc, så eg har elendig Agility, men er stor og sterk, så eg blir berre slått ned på bakken heile tida-.-

 

Eg fant ut at Orcs er gøye å spele med som fighter. Dei er sterke, og får bonus i alt det ein Fighter treng, dessverre så er dei treige og har veldig lav Agility, så eg kan ikkje spele som eg pleier. Men det verker artig likevel.

Lenke til kommentar

Først og fremst er det en del små quests i Seyda Neen som du kan ta. Ellers er det en hule rett ved Silt Strideren som er rimelig lav vanskelighetsgrad på.

 

Du burde skaffe deg Steel Armour så fort som mulig, og i begynnelsen er det ofte nødvendig å bære med seg litt potions.

 

Fighter's Guild i Balmora har mange fine quests for lav level karakterer.

Lenke til kommentar

Eg gjer alltid dei, da får eg penger til å kjøpe Steel Armor, så det skaffer eg meg også så raskt som mogeleg.

 

Og eg kan prøve å gjere ein del quest for FG i Balmora, men eigentleg har eg lyst til å lvle opp til lvl 2 før eg går vidare, og det er det eg ikkje klarer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Veit ikkje heilt om det er her eg skal skrive det, men gjer det likevel:

 

Eg lasta ned ein mod(Firstguard Armor, ein armor til Argonian, og nokre Khajiit) der stod det at eg måtte enten laste ned eit program eller leggje inn ei linje i morrowind.ini. Eg gjekk inn i morrowind.ini(i C - Programfiler - Bethesda Softworks - Morrowind) og la inn linja på rett sted, så skulle eg lagre. Men da kom det opp at det ikkje gjekk ann å lagre, og eg måtte lage ny type eller noko sånt.

 

Og det programmet(Ghostwheel BSA eller noko sånt) fins ikkje lenger, så eg får ikkje den armoren uten å gjere det manuelt.

 

Kva skal eg gjere for å kunne lagre fila sånn at eg kan bruke den armoren?

 

 

(det blei kanskje litt rotete, men eg trur ikkje eg klarar å forklare betre)

Lenke til kommentar

litt usikker men regner med det passer her i tråden, er en liten fixe morrowind vertøy som fortsatt er i beta angivelig men min test av det funket meget godt,snakker om mlox ,sjekker laste turordning, og en god del av uppdateringer og kommer med forslag til dem, tok t,o,m att jeg burde oppdatere lgnpc noe,var vel det jeg hadde misset,men det gjør saker og ting mye greiere med 200+ mods inne :)

http://code.google.com/p/mlox/downloads/list

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Eg fann nettopp Morrowind ligge slengande i blant dei gamle CD-ane våra (som var tilbehør til den game dataen våra, frå rundt 2001-2003..) :D

Ein STOR overgang frå oblivion til morrowind ja, både grafikkmessig og spelbarheit. Grafikken er dårlegare, men gameplayet er bra:)

Eg har knapt komt meg frå Seyda Neen, Morrowind er liksom litt meir brutalt og ekte enn oblivion. I oblivion blir ein opplært nøye om at i spelet, og må teste det på omgivelsane sine. I Morrowind får ein ei lita innføring på korleis ein skal bruka dagger og magic, så er det ut i den store, fantastiske verda på eigen hand.

Eg er litt overrumpla no, so eg må vel prøve å ta det gradvis...

 

Oblivion virkar so ENKELT no:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...