simerix Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Pass me kalles den, og laget av selskapet darkfader.LINK Vil kunne brukes til å emulere software til nintendo ds, samt å kunne brukes som en linuxport. Jeg har store forventinger til denna dupedingsen jeg. Spessielt at den kan brukes til å kjøre linux på DS`en. Darkfader holder også på å utvikle en trådløs versjon som ikke er så tungvint, da den trådløse sender ut WLAN signaler, og man laster inn sofware med DS download play. Håper de vrikelig gjør alvor av pass me så man kan kjøre linux og ds`en blir en pda. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Den puttes bare innn i DS cartridge`en. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Litt mer info: Den funker ved at du setter den mellom en DScart og DS'en, og når DScarten bootes laster passme'en info fra GBA-flashecarten du har i GBA-porten inn i RAM'en og kjører kode derfra. Du vil da kunne kjøre homebrew kode, og da f.eks linux. Den trådløse versjonen, som noen andre har mekka bruker den trådløse spillnedlastinga til DS'en til å gjøre det samme egentlig. Spesielt trådløskort med spesielle drivere på en windowsmaskin sender trådløsbootsignaler til DS'en, og klarer da å få lasta inn data fra GBA-carten til RAMen i DS'en. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Stilig, blir dette en gratis tjeneste? Håper det Håper også at det kommer noe lignende til PSP(eller rettere sagt jeg lurer på når det kommer noe lignende til PSP ) Lenke til kommentar
simerix Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Det er noen nettbutikker som selger pass me. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 stilig. chip til DS faktisk. når kommer det noe sånt til PSP ?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå