Deadalus Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Fant denne i dag http://www.viaarena.com/?PageID=130 En model av ei VW Boble me en laptop inne i. sweet Syns fyren skulle valgt ei anna bil, Boble.....:-) Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Det er en stund siden jeg så denne. Jeg har et lignende prosjekt gående. Det er foreløping på et ganske tidlig stadie. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Bra moderator jobb yummy. Jeg syns det er bra at den andre tråden ble stengt. Det er håpløst å diskutere akkurat det samme på 2 tråder. Keep up the good work! :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 huff VW det suger jo... har sett et annet sted på nettet de har gjort det samme.men med andre modelelr. de var heftige Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Dritrå - hehe. Selv om det er en boble da, hadde nok valgt en annen modell, men likevel, den var konge :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå