M-J Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 har netopp bestilt et par øretelefoner med vibrator.. hva er egenløig vitsen med det? hvordan er det det egentlig funker? Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvis du holder den nærme skrittet rister det sånn godt Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 har netopp bestilt et par øretelefoner med vibrator.. hva er egenløig vitsen med det? hvordan er det det egentlig funker? Har jeg aldri hørt om Link? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 har netopp bestilt et par øretelefoner med vibrator.. hva er egenløig vitsen med det? hvordan er det det egentlig funker? Det er slik at du skal få en bedre "bassfølelse". Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 de jeg har bestilt ligger på class ohlson (ligger litt ned på sida) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Fordi øret er en erogen sone...? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 uuh da blir det enda deiligere og høre på musikk da Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Er du helt sikker på at det er øretelefoner du har bestillt? Endret 21. april 2005 av egmur Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er du helt sikker på at det er øretelefoner du har bestillt? Ehm. :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hadde det på min gamle bærbare cdspiller fra panasonic. Artig det, får litt mer trøkk i musikken da, men er ikke akkurat musikknytelse. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Viberator for øretelefonene er vel fordi enkelte folk har visse steder der de liker slike ting. Som feks på øret! ..... Neida. Er vel egentlig bare for å få en ny opplevelse, noe som ikke mange har enda. Men er det egentlig noe vits med det? etter min mening NEI, det er slettes ikke noe vits med det. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Jeg har et "trust 410-bass" gaming-headsett som vibrerer. Det kjennes ut som det er bedere bass. Og det føles lizzom mer realistisk når man gamer.... Det er vell nesten samme grunn som at spille-spaker og sexleketøy vibrerer... Endret 24. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Har også det Trust headsetet som vibrerer. Men HELDIGVIS kan den funksjonen slåes av. Jevli irriterendes. Kiler noe jevlig.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 det var digg da ... lurer på hva som skjer om jeg setter den på ballene Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det var digg da ... lurer på hva som skjer om jeg setter den på ballene Da blir du så kåt at du begynner å sikle og deretter noko som eg ikkje skal nemne pluss at du får ein god følelse. Så du er fornøyd med effekten? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har også det Trust headsetet som vibrerer. Synes det er bedre å høre på musikk med. Men er en liten forsterker med siden hvis jeg skrur ned bassen på EQlizer så synker også bassen endel. For dere som ikke viste det er Trust samme selskap som de som lager Q-TEC. For dere som har Trust headsett kast de med en gang Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 har netopp bestilt et par øretelefoner med vibrator.. hva er egenløig vitsen med det? hvordan er det det egentlig funker? Du får vell en mer 3D fölese regner jeg med?? Det er vell noen vibratorer som ligger inni de der Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har hatt ett headsett med vibrasjon. Det vil jeg si ikke gjorde bassfølelsen noe stort bedre, tvert imot. Jeg føler det er nyttelaust å ha noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå