Serox Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kan noen fortelle meg hvilken farger en kompositt kabel har, på min dvd spiller står det at det er kompositt men jeg har bare rød svart og gul farger på koplingene og den kompositt kabelen som jeg har kjøpt er grønn, blå og rød. er det kompositt tilkopling på min dvd spiller eller ikke Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Compositt er gul farge, rød og sort er for lyd Lenke til kommentar
Serox Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 hvordan kabel er det jeg har her da, de sa at det var kompositt kabel rød,blå og grønn Lenke til kommentar
Serox Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Vel, jeg har ikke ettt bilde av kabelen enda, men det som er er det at dvd spilleren min skal koples til min plasma skjerm som har også disse fargene som kabelen har ,og der står det også kompositt utganger, men det står at det skal være det på min dvd spiller også, men der er de ikke de fargene, men kanskje det går ann å sette dem i det? Lenke til kommentar
Serox Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 dette står det bak på plasma tv mitt under de fargene som kabelen har Y/Pb/Pr er det komponent utganger Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 dette står det bak på plasma tv mitt under de fargene som kabelen har Y/Pb/Pr er det komponent utganger Du har da Komponent, ikke kompositt som er det dårligste. komponent gir vesentlig bedre bilde Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Riktig som Gunder1 sier. Noen dyrere (ikke billigmodeller) TVer støtter komponentsignal via scartinngangen Man trenger da en enkel adapter, som kan være litt vanskeligere å finne i handelen. Sjekk TV manualen først om komponent støttes !! Endret 22. april 2005 av plankeby Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Man trenger da ikke en adapter for å kjøre scart->komponent? Supra har mange bra kabler som er direkte scart til komponent. Det enkle er oftest det beste (PS: handler aldri på rema1000 så misforstå meg rett) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Man trenger da ikke en adapter for å kjøre scart->komponent? Adapter er kanskje litt feil ord, en enkel overgang slik Post_Mortem nevner over er alt som trengs. Ingen avanserte greier det, men tror det er færre butikker som har den i sitt vanlige utvalg. Da er det bare å be dem bestille en. Endret 26. april 2005 av plankeby Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Da er vi enige plankeby Sjekk ut nettbutikken til Eltek AS! De fører suprakabler. Der får du tak i det meste, og kvaliteten er topp. Har selv kjøpt en 12 meter lang komponent til vga der og jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå