oss2 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 For noen uker siden hadde Komplett.no ukestilbud på DVD-R 200 stk til 299 kr. Grise billig tenkte jeg og bestillte to pakker, samt noe annet småtteri. Fikk bekreftelse samme dag på at alt var bestilt, men at jeg måtte vente en ukes tid pga at noe av det andre ikke var på lager for øyeblikket. Nå har jeg fått en hentelapp i poste hvor det står at jeg må betale 600 kr!!!!!!! pr DVD pakke. Har skrevet diverse e-post med Komplett, men der kan de ingenting gjøre siden varen alerede er sendt. Møkkafirma... Nå får de hele pakka i retur, å det er nok siste gangen at jeg handler i den butikken der. Martin. Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) hva med å sende en mail til komplett å si at du ikke ønsker å motta pakken da di har gitt feil pris, og ønsker å sende denne i retur.. Visst ikke kan du forvente deg en faktura i posten på uavhentet pakke Uansett, syntes posten din er usakelig.. Forstår ikke hva du helt skal fram til.. du bestiller noe til 299 ++++ forventer da porto på 100+ Istedenfor å kaste bort tid på bagateller så titt heller her http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry4026592 Endret 18. april 2005 av maturesh Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 For noen uker siden hadde Komplett.no ukestilbud på DVD-R 200 stk til 299 kr.Grise billig tenkte jeg og bestillte to pakker, samt noe annet småtteri. Fikk bekreftelse samme dag på at alt var bestilt, men at jeg måtte vente en ukes tid pga at noe av det andre ikke var på lager for øyeblikket. Nå har jeg fått en hentelapp i poste hvor det står at jeg må betale 600 kr!!!!!!! pr DVD pakke. Har skrevet diverse e-post med Komplett, men der kan de ingenting gjøre siden varen alerede er sendt. Møkkafirma... Nå får de hele pakka i retur, å det er nok siste gangen at jeg handler i den butikken der. Martin. Hvor ser du at du betaler 600 pr. DVD-pakke? Får man fulle detaljer på hentelappen når pakkene fra Komplett har kommet til Posten? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 For noen uker siden hadde Komplett.no ukestilbud på DVD-R 200 stk til 299 kr.Grise billig tenkte jeg og bestillte to pakker, samt noe annet småtteri. Fikk bekreftelse samme dag på at alt var bestilt, men at jeg måtte vente en ukes tid pga at noe av det andre ikke var på lager for øyeblikket. Nå har jeg fått en hentelapp i poste hvor det står at jeg må betale 600 kr!!!!!!! pr DVD pakke. Har skrevet diverse e-post med Komplett, men der kan de ingenting gjøre siden varen alerede er sendt. Møkkafirma... Nå får de hele pakka i retur, å det er nok siste gangen at jeg handler i den butikken der. Martin. Vel, da har de pent nok gjort en feil, vist du plutselig må ut med 1200 kr for dvd'ene isteden for 400, så er jo det en ganske grov feil .. Merkelig av komplett, men om du bruker vanelig folkeskikk og snakker rooolig me dem, så tror jeg nok dere skal komme til enighet! Jeg har selv over !!!80!!! Bestillinger/leveringer fra komplett.no, en del retur pga feil på varer etc, aldri noe problem Lenke til kommentar
viranth Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Om du skal ha oss til å hate komplett.no, så vennligst utddyp litt mer. Er det ikke bare å betale pakken, så få penger tilbake fra komplett.no siden? Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har du ikke uansett 14 dagers returrett da? Så det er jo bare å sende den tilbake å få pengene igjen...eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har du ikke uansett 14 dagers returrett da? Så det er jo bare å sende den tilbake å få pengene igjen...eller har jeg gått glipp av noe? Sender man pakken tilbake må man betale frakt.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 herregud, det har jo bare skjedd en liten feil. ta nå dette opp med komlett så ordner det seg nok. ingen vits og komme her og grine.. Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 do you want some cheese with that whine? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tenker trådstarter er best tjent med å ta dette opp direkte med Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg