oya Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en sort treplate med litt blank overflate? Kan helst tenke meg å kjøpe i målene 2-3 meter x 0,7-1 meter. Eller evt. vanlig pris på en slik plate... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror kryssfinér har en slik overflate? Uansett kan du lage det lett ved å lakke! Lenke til kommentar
oya Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Glemte å si at den bør være 3-4 cm tykk... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dra på din lokale trevarehandel å spør om råd! Hvor tykk den skal være er nok ikke noe problem.. 3-4cm tykkelse burde være enkelt å få tak i! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror ikke det finnes ferdige svarte blanke treplater. Men du kan jo kjøpe en vanlig treplate som du lakkerer med bengalakk eller spraylakk -> klarlakk Lenke til kommentar
oya Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Må jo se helt 100% proft ut da... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 nå vet jeg jo ikke hva du har tenkt å gjøre med denne, men vill du ikke uansett får problemer med endene? De vil jo ikke sorte når du har kappet til. Tipset til Vågebu med bengalakk er et godt tips. Bengalakk og korthåret rulle er det som oftest gir best reusltat for oss amatører. Ett annet tips når man lakker med bengalakk er å ha det godt og varmt der man står. Når lakken er litt varmere enn normal romtemperatur blir overflaten enda glattere etter rulling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå