andrvas Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Har vurdert å skaffe meg et TV-kort, men er helt grønn når det gjelder det området. Noen ting jeg lurer på er: 1. Er min PC bra nok til at jeg kan ha et TV-kort uten hardware encoder? (se min profil for hardware) 2. Hvor bra er kvalitet når man ser TV fullskjerm med en monitor på 1024x768 oppløsning? Vil det bli firkanter o.l? (lurer på dette siden vanlige TV'er har oppløsning på 640x480 elns) 3. Noen som har noen gode tips? Ser helst etter et kort under 800kr, som gir mest for pengene. Skal kun brukes til å se TV med og ta opp enkelte programmer i ny og ne. Bildekvalitet er viktig. 4. Syntes dette virka ganske bra, noen erfaringer? 5. Hvordan er det med tilkobling av lyd? Må man plugge ut høyttalere i lydkortet for å koble inn dette? 6. Har det stor innvirkning på hvilken antenne man har (såfremt signalet er like bra)? Skal mest sannsynlig brukes ilag med en bordantenne. Mange spørsmål, men enklest å samle alle i en post edit: skriveleifer Endret 18. april 2005 av andrvas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå