Gå til innhold

Har du byttet nick? Og hvorfor heter du xxxxxxxxx?

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Lazifer før, Loeve aner jeg ikke hvor kommer fra. Likte å tro at jeg var en riktig så skummel metall-kid da jeg var yngre og:

1. Tok fornavnet mitt Lasse og kuttet det i to. - Las

2. Koblet det med noe som virket råbarskt på den tiden - Lucifer

3. Fikk Lasifer etter litt triksing, og bytta ut s-en med en z for 1337-faktor.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke så glad i kallenavn, men bare fornavnet mitt, Axel, var opptatt, så jeg måtte velge noe annet. Tidligere har jeg kalt meg bare Gibson, men fant ut at det ble litt uoriginalt. Jeg mener, alle liker jo Gibson-gitarer (;)), så det vil nesten alltid være noen som har det som kallenavn. Dessuten var det allerede opptatt.

Når jeg blir ropt opp av lærere på skolen og andre steder har folk en lei tendens til å lese feil fra lista si og si Alex i stedet for Axel. (Det er sannsynligvis fordi x er mer utbredt i Alexander/Alex enn i Axel.) Med en M fra mellomnavnet mitt ble det bare Amlex.

Men jeg synes det navnet også var litt dårlig, for det høres alt for "spaca" ut til å være meg. Så da bytta jeg til et ord jeg alltid har vært fascinert av, nemlig Dommedagsprofet. :D Aner ikke hvor jeg har det fra (muligens Donald...), men jeg digger det ordet så mye at jeg gjerne bruker det som nick. Dessuten er det et slags spark mot meg selv; jeg har nemlig en tendens til å prate mer negativt enn jeg egentlig mener å gjøre...

Endret av Dommedagsprofet
Lenke til kommentar

Nei, jeg har aldri byttet nick og heter det samme overalt.

Jeg er vel ikke en sånn person som bytter nicket mitt like ofte som jeg bytter underbukser for å si det sånn.. Men når jeg tenker over det så begynner det å lukte litt :fun:

Neida, bare tulla.. Er vel bare litt kjedelig av meg ;)

"Zuul" er og forblir nicket mitt en god stund fremover. Sammen ved Jespersen avataren er det mitt kjennemerke på nettet. Å ha et nick som "Zuul" sier vel egentlig veldig lite om meg som person, men det var vel kanskje det som var meningen også :)

Hilsen Zuul

Endret av Zuul
Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg å bytte nick selv, registrerte meg i en periode jeg var litt vel umoden, og hadde egentlig ikke tenkt å være på dette forumet lengre enn å få svar på noen dataspørsmål. SÅ godt mulig styret vil få en mail fra meg snart, om jeg gidder... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...