Mr. Fiskum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) det sår for magnus fiskuum da men begynte å bli lei! Behold det du. hvordan gjør jeg det da?? sende mail og si at jeg angrer!??! Endret 21. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hvordan gjør jeg det da?? sende meil og si at jeg angrer!??! Hehe, gjør det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvorfor bytte? www.goophy.com Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 sånn da trur jeg og håper jeg kaller meg M.F. enda lenger!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 sånn da trur jeg og håper jeg kaller meg M.F. enda lenger!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 sånn da trur jeg og håper jeg kaller meg M.F. enda lenger!! Flott, M.F. er et bra nick synes jeg! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 The one and only Slados . Fikk ikke til og kalle meg Slados på furumet så det ble toSlaDos. To fordi jeg heter Torgeir og det kan stå for the only. Har aldri bytta nick i min data/cs karriere. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvordan skifter man nick? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) sender mail til [email protected] !! Endret 21. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bruker mushi bare på forumet her, var egentlig nicket til dama, men jeg tok den over. pleier å kalle meg pels når jeg spiller, har kalt meg det i rundt 6-7år. kalte meg pels fordi jeg trengte et nick når jeg skulle spille quake1, tenkte at jeg skulle hete noe dumt, så det ble pels, pus har også pels Pus har pels? Det hørtes litt rart ut. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sc0oT, skal vi se.. Fikk ikke plass til ScooterZ eller noe når jeg gama "Wolf" ( Wolfenstein ), så da måtte jeg forkorte til Sc0oT, og slik ble det Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har tenkt å skifte nick, X-tremeOverclocker har absolutt ingenting med meg å gjøre, har egentlig bare klokka skjermkortet mitt, og det var ikke ekstremt. Men det er vanskelig å skifte nick når jeg ikke vet hva jeg skal kalle meg. Idèer? ACCEPTUS! Nå, X-tremeOverclocker? Vil du ha det nikket eller ikke? Det nicket er jo kult... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hete da mini-map: Va litt lav når jeg agde meg bruker her....å MAP e førkortelse av mitt navn. Dårlig navn da, skifte til -Martin- Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nei, jeg har ikke skifta navn... og jeg var en av de første til å ha en gjenstand som nick. Noe som siden har blitt svært så populært Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sc0oT, skal vi se.. Fikk ikke plass til ScooterZ eller noe når jeg gama "Wolf" ( Wolfenstein ), så da måtte jeg forkorte til Sc0oT, og slik ble det liker Sc0oT jeg!! Lenke til kommentar
r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Den korte versjonen: Heter "r" fordi er enkelt, kort og er også første bokstav i navnet mitt (Rebecka). Den lange versjonen: Heter "r" fordi meg, min bror og en venninne hadde enbokstavsnick på MSN for ett år siden. Jeg leste tilfeldigvis gjennom gamle chattelogger fra den tiden, syntes "r" var tøft, byttet nick på MSN og registrerte meg på HW.no ikke lenge etterpå med MSN-nicket fordi jeg ikke gadd å komme på noe annet Har aldri byttet, men har hatt en del teite og uorginale nick rundt omkring på nettet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har aldri byttet, men har tenkt på det noen ganger. Det var en gang... ...en DJ som kalte seg DJExperience. Han laget et album som het Mongo Fury. Jeg lo bra da jeg først hørte det, og det har vært nicket mitt i noen år nå. Tenkte en gang å skifte til Painkiller, fordi jeg er stor fan av spillet. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har aldri byttet, men har tenkt på det noen ganger. Det var en gang... ...en DJ som kalte seg DJExperience. Han laget et album som het Mongo Fury. Jeg lo bra da jeg først hørte det, og det har vært nicket mitt i noen år nå. Tenkte en gang å skifte til Painkiller, fordi jeg er stor fan av spillet. Fra spillegal.no? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har aldri byttet, men har tenkt på det noen ganger. Det var en gang... ...en DJ som kalte seg DJExperience. Han laget et album som het Mongo Fury. Jeg lo bra da jeg først hørte det, og det har vært nicket mitt i noen år nå. Tenkte en gang å skifte til Painkiller, fordi jeg er stor fan av spillet. Fra spillegal.no? Jeg tenkte på spillet Painkiller til PC. Søk etter Painkiller på gamer.no og du vil se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå