Gå til innhold

Har du byttet nick? Og hvorfor heter du xxxxxxxxx?

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er karen som påvirket mitt valg av nick :)

Neeeeeei. Sier du det? Hadde jeg aldri gjettet utifra avataren din :p

Hvilket spill er han fra?

Så vidt jeg husker er han fra The Elder Scrolls 3: Morrowind. Ligner i alle fall utrolig på morrowindgrafikk og jeg synes å huske at han karen er der. Rett meg om det er feil da.

Stemmer :)

Lenke til kommentar

Bytta nylig til Tonberry, navnet bruker jeg så og si alltid fordi tonberry må være den skumleste fienden i final fantasy... vi var dritnervøse første gang vi traff på han i ffx, men så viste han seg å være dritenkel :!:

Het glen_ før, men bytta fordi jeg ikke ville representere gamer.no med alt jeg sier.

Skulle gjerne ha flytta postcounten min over på den kontoen jeg bruker nå da :hmm:

Lenke til kommentar
Så.. Har du noen gang byttet nick

Nei.

Dessuten så lurer jeg på din begrunnelse bak ditt nick

Jeg heter Newt32 av ren fantasi. Satt å grublett på et bestemt nick jeg skulle bruke på all min virksomhet innen internett, og surfing.

Jeg tror feilmeldingene på det gamle Windows ME har påvirket min fantasi.

Husker at mange sluttet på 32.dll... :p

Lenke til kommentar

Bruker mushi bare på forumet her, var egentlig nicket til dama, men jeg tok den over. pleier å kalle meg pels når jeg spiller, har kalt meg det i rundt 6-7år.

kalte meg pels fordi jeg trengte et nick når jeg skulle spille quake1, tenkte at jeg skulle hete noe dumt, så det ble pels, pus har også pels :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...