Adversary Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er ikke sikker enda.Litt dumt nick kansje Tror jeg bare skal bruke Rolf <---mitt navn Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hmm...Husker ikke helt åssen jeg kom på Killerquo (uttales killerku), men det var sist jeg fikk meg ny mail...for 2 år sida eller no...og det var så jævlig stilig, så jeg kaller meg Killerquo overalt på nettet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Er ikke Rolf opptatt da..? Gidder ikke sjekke, men det er jo ihvertfall et enkelt og greit navn! Ble litt trist når tidligere "illvit" bytta navn til "venn" jeg! Likte "illvit" jeg!! Killerku? Hehe, morsomt.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det var opptatt og det værste av alt var ar han har 0 innlegg. (Nesten som en vorte bare til no god) Men rolf 91 er jo ikke opp tatt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Dette er karen som påvirket mitt valg av nick Neeeeeei. Sier du det? Hadde jeg aldri gjettet utifra avataren din Hvilket spill er han fra? Så vidt jeg husker er han fra The Elder Scrolls 3: Morrowind. Ligner i alle fall utrolig på morrowindgrafikk og jeg synes å huske at han karen er der. Rett meg om det er feil da. Stemmer Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Bytta nylig til Tonberry, navnet bruker jeg så og si alltid fordi tonberry må være den skumleste fienden i final fantasy... vi var dritnervøse første gang vi traff på han i ffx, men så viste han seg å være dritenkel :!: Het glen_ før, men bytta fordi jeg ikke ville representere gamer.no med alt jeg sier. Skulle gjerne ha flytta postcounten min over på den kontoen jeg bruker nå da Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg het dewszaq før, men jeg endret nicket fordi at det ikke er nicket mitt men are en tilfeldig rekke med bokstaver... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Så.. Har du noen gang byttet nick Nei. Dessuten så lurer jeg på din begrunnelse bak ditt nick Jeg heter Newt32 av ren fantasi. Satt å grublett på et bestemt nick jeg skulle bruke på all min virksomhet innen internett, og surfing. Jeg tror feilmeldingene på det gamle Windows ME har påvirket min fantasi. Husker at mange sluttet på 32.dll... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har kalt meg Xanth0s i 5 år e0n bruker jeg som fake nick Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hvordan bytter man nick da? (på forume?) Går ikke eller? FANT.....Sende pm til en Moderator! Anbefal en Moderator da Endret 21. april 2005 av mini-map Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bruker mushi bare på forumet her, var egentlig nicket til dama, men jeg tok den over. pleier å kalle meg pels når jeg spiller, har kalt meg det i rundt 6-7år. kalte meg pels fordi jeg trengte et nick når jeg skulle spille quake1, tenkte at jeg skulle hete noe dumt, så det ble pels, pus har også pels Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jørgen-aa StrongBad Uderzo Uderzo er kommet for å bli Thats my story. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Aldri bytta nick her på hw. Grunnen til nicket mitt er: Jeg heter André Kristoffer Dahl, og initialene til dette blir AKD. A = @, og dermed @kd. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 spurte nettop om å få byttet brukernav fra M.F. til riGnes heRRE Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 spurte nettop om å få byttet brukernav fra M.F. til riGnes heRRE Håper ikke du mener det? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 spurte nettop om å få byttet brukernav fra M.F. til riGnes heRRE Seriøst? jeg kommer alltid til å huske deg som M.F. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hvordan det?? @kd jeg syntes at M.F. var alt for tamt!! Endret 21. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hvordan det?? @kd For å være ærlig liker jeg ikke det nye nicket. Liker korte, enkle nick, akkurat som det du har nå! Endret 21. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) M.F. står for Magnus Fiskum da men begynte å bli lei! Endret 21. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 det sår for magnus fiskuum da men begynte å bli lei! Behold det du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå