Gå til innhold

Har du byttet nick? Og hvorfor heter du xxxxxxxxx?

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kalte meg mrx fra jeg var 12 til i fjor ellerno da jeg fant ut det var helt på trynet..

Etter det ble nicket det vanlige kallenavnet mitt... _'en er noe som henger litt igjen fra gamle nicket mitt :p Pluss at jeg slipper opptatt nick thingy... (bruker forresten Bambam en gang i blandt og :p gjerne i 1'st player skytespill :p )

Lenke til kommentar
Har tenkt å skifte nick, X-tremeOverclocker har absolutt ingenting med meg å gjøre, har egentlig bare klokka skjermkortet mitt, og det var ikke ekstremt. Men det er vanskelig å skifte nick når jeg ikke vet hva jeg skal kalle meg. Idèer? :roll:

ACCEPTUS! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe imot at noen kjenner meg igjen, liker bare ikke å bruke det ekte (for)navnet mitt.

Tone er da et pent navn, er det ikke ? :dontgetit:

Still, realname er lame :p Mye heftigere å si at man eide PPT, som alle i kretsen vet hvem er, enn å si at Petter ble eid. WTF, Petter? Hvem av dem? Han store eller han lille? eller er det han med briller?

Nikk setter et mer personlig preg på deg. Du kan tilpasse det livstil osv...

Sier mer om deg som person enn ditt vanlige navn, ettersom det sikkert finnes noen tusen som heter det samme.

Lenke til kommentar
Dette er karen som påvirket mitt valg av nick :)

Neeeeeei. Sier du det? Hadde jeg aldri gjettet utifra avataren din :p

Hvilket spill er han fra?

edit: begynner virkelig å bli lei av Mixel. Det skulle aldri være noe realt nikk, men jeg klarte ikke finne på noe da jeg begynte å henge på foraer, så det ble bare slik. www.spillegal.no har utrolig mange kule nikk. Ofte jeg tenker; Åh, hvorfor tenkte ikke jeg på det? osv...

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Alltid hatt Zyfex, men med noen variasjoner, (LordZyfeX :blush: ). Men synes det er litt trist med Zyfex nå, siden alle CS-fjortissa skall presse vildt på X og Z når de lager nick.

Har hatt Zyfex siden jeg var 8 år, da jeg spilte Theme Park, og måtte ha et navn, og skrev noe vilt på tastaturet, og da det ble Zfyrex, og med litt fiksing ble det Zyfex.

Lenke til kommentar
Dette er karen som påvirket mitt valg av nick :)

Neeeeeei. Sier du det? Hadde jeg aldri gjettet utifra avataren din :p

Hvilket spill er han fra?

Så vidt jeg husker er han fra The Elder Scrolls 3: Morrowind. Ligner i alle fall utrolig på morrowindgrafikk og jeg synes å huske at han karen er der. Rett meg om det er feil da.

Lenke til kommentar
Alltid hatt Zyfex, men med noen variasjoner, (LordZyfeX :blush: ). Men synes det er litt trist med Zyfex nå, siden alle CS-fjortissa skall presse vildt på X og Z når de lager nick.

Har hatt Zyfex siden jeg var 8 år, da jeg spilte Theme Park, og måtte ha et navn, og skrev noe vilt på tastaturet, og da det ble Zfyrex, og med litt fiksing ble det Zyfex.

Hva med stompen? :!: :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...