lokeland Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Hmmm, vel.. Best å forholde seg til det som står! Jeg leste iallfall den tråden før jeg kontakta HW om bytting av nick.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har aldri byttet nick, og ser ikke noen grunn til å gjøre det heller. Folk gjenkjenner meg som tor_erik, derfor vil jeg ikke bytte. Og så heter jeg jo Tor Erik også... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har tenkt å skifte nick, X-tremeOverclocker har absolutt ingenting med meg å gjøre, har egentlig bare klokka skjermkortet mitt, og det var ikke ekstremt. Men det er vanskelig å skifte nick når jeg ikke vet hva jeg skal kalle meg. Idèer? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) AnAnAs:Oi!! Hva var disse to nickene da og hvorfor bytta du to ganger? Jeg het først Candyfloss, så begynte eksen min å henge her og lese alle postene mine, så da byttet jeg til RaZoRbLaDe_RoMaNCe, men det ble litt for fjortis. Så opplevde jeg en digg opplevelse med en gutt og en ananas, og siden da er alle mine nick ananas; på msn, på andre fora og her. Trodde du het razorbladekiss elns en gang i tiden jeg Mjoa, kan vel ta feil. Uansett het jeg So(intetsigende vrøvl tatt ut av luften på grunn av manglende fantasi mm.) før, sendte en saklig mail til forum *poff* så var det Carl M, navnet mitt så... Gidder ikke stresse. Endret 18. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har aldri byttet nick jeg heller. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Jeg sendte PM, ett fett. De (ihvertfall DG) er lei av PM. Endret 18. april 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 heter MagE fordi MaG/Mag er opptatt. har svært lyst på og bytte. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vel, da jeg begynte å henge på foraer, det første var vel spillegal.no, het jeg msplayer23. Dette var da veldig lenge siden. Det var da min tittel og nummer. Spiller hockey for Manglerud Star. Men så fikk jeg the sism unleashed, og da bare kalte jeg hunden min Mixel, og det har jeg blitt kallende Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har tatt nicket "midnight_walker" fra en dødsrå låt av Norther! Bruker det overalt! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg heter SupremeX fordi jeg spilte et spill for lenge siden (Supreme Snowboarding?), slengte på en X og siden det har jeg bare kalt meg for det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 AnAnAs:Oi!! Hva var disse to nickene da og hvorfor bytta du to ganger? Jeg het først Candyfloss, så begynte eksen min å henge her og lese alle postene mine, så da byttet jeg til RaZoRbLaDe_RoMaNCe, men det ble litt for fjortis. Så opplevde jeg en digg opplevelse med en gutt og en ananas, og siden da er alle mine nick ananas; på msn, på andre fora og her. Trodde du het razorbladekiss elns en gang i tiden jeg Mjoa, kan vel ta feil. Uansett het jeg So(intetsigende vrøvl tatt ut av luften på grunn av manglende fantasi mm.) før, sendte en saklig mail til forum *poff* så var det Carl M, navnet mitt så... Gidder ikke stresse. Du tar nok ikke feil. Aldri skiftet nick. Var dessverre noen dager for sent for å få et skikkelig nick Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hmm har lenge hatt lyst til å skifte nick. Heter OterOter fordi jeg egentlig registrerte meg her på forumet for å få hjelp til 1 enkelt ting. Så tok det første jeg tenkte. Hadde ikke anelse om at jeg kom til å tilbringe vanvittig mye tid her inne i fremtiden. Har dessuten ett nick jeg bruker på alle andre steder nå. Så hadde egentlig vært kjekt med det nicket også her. Kan noen si meg hva jeg må gjøre? Regner med jeg må maile hw elns. Adresse? Endret 18. april 2005 av OterOter Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har ikke skifta.. aero eller aerosoul, det er nickene mine andre steder. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg skulle egentlig hete Chimera, men det var opptatt, så da gikk jeg på det andre nicket mitt som den gang var Hippo. Det har jeg hatt siden 8. klasse, men da jeg registrerte meg, tenkte jeg at jeg ville ha et norsk nick, så da endte man opp på flodhest. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Huff, noe så uoriginalt som initialene mine Samme her, men jeg heter ØB til alle døgnets tider ellers og da så Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg vil bytte nick, men får aldri noe svar på mine forespørsler. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Huff, noe så uoriginalt som initialene mine Samme her, men jeg heter ØB til alle døgnets tider ellers og da så Samme som meg Hva heter du til fornavn? Edit: ØB altså Se i profilen vis du vil vite hva det er Endret 18. april 2005 av BaX Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Altid hett det jeg heter jeg så.. Historien om hvorfor AnAnAs ha det navnet hørtest litt "nasty" ut eller var det bare meg som oppfattet det sån? Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg kalte meg Aryll før. Hadde ikke noe grunn til å bytte det egentlig, var bare lei det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Haddis har jeg egentlig alltid brukt, haddis = et lite sleng på etternavnet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå