Gå til innhold

Har du byttet nick? Og hvorfor heter du xxxxxxxxx?

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnAnAs:

Oi!! Hva var disse to nickene da og hvorfor bytta du to ganger? :p

Jeg het først Candyfloss, så begynte eksen min å henge her og lese alle postene mine, så da byttet jeg til RaZoRbLaDe_RoMaNCe, men det ble litt for fjortis. Så opplevde jeg en digg opplevelse med en gutt og en ananas, og siden da er alle mine nick ananas; på msn, på andre fora og her. :)

Trodde du het razorbladekiss elns en gang i tiden jeg :hmm:

Mjoa, kan vel ta feil.

Uansett het jeg So(intetsigende vrøvl tatt ut av luften på grunn av manglende fantasi mm.) før, sendte en saklig mail til forum *poff* så var det Carl M, navnet mitt så... :) Gidder ikke stresse.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Vel, da jeg begynte å henge på foraer, det første var vel spillegal.no, het jeg msplayer23. :p Dette var da veldig lenge siden. Det var da min tittel og nummer. Spiller hockey for Manglerud Star. Men så fikk jeg the sism unleashed, og da bare kalte jeg hunden min Mixel, og det har jeg blitt kallende :p

Lenke til kommentar
AnAnAs:

Oi!! Hva var disse to nickene da og hvorfor bytta du to ganger? :p

Jeg het først Candyfloss, så begynte eksen min å henge her og lese alle postene mine, så da byttet jeg til RaZoRbLaDe_RoMaNCe, men det ble litt for fjortis. Så opplevde jeg en digg opplevelse med en gutt og en ananas, og siden da er alle mine nick ananas; på msn, på andre fora og her. :)

Trodde du het razorbladekiss elns en gang i tiden jeg :hmm:

Mjoa, kan vel ta feil.

Uansett het jeg So(intetsigende vrøvl tatt ut av luften på grunn av manglende fantasi mm.) før, sendte en saklig mail til forum *poff* så var det Carl M, navnet mitt så... :) Gidder ikke stresse.

Du tar nok ikke feil.

Aldri skiftet nick. Var dessverre noen dager for sent for å få et skikkelig nick ;)

Lenke til kommentar

Hmm har lenge hatt lyst til å skifte nick. Heter OterOter fordi jeg egentlig registrerte meg her på forumet for å få hjelp til 1 enkelt ting. Så tok det første jeg tenkte. :p Hadde ikke anelse om at jeg kom til å tilbringe vanvittig mye tid her inne i fremtiden. Har dessuten ett nick jeg bruker på alle andre steder nå. Så hadde egentlig vært kjekt med det nicket også her.

Kan noen si meg hva jeg må gjøre? Regner med jeg må maile hw elns. Adresse?

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
Huff, noe så uoriginalt som initialene mine :roll:

Samme her,

men jeg heter ØB til alle døgnets tider ellers og da så :D

Samme som meg :) Hva heter du til fornavn?

Edit: ØB altså :p

Se i profilen vis du vil vite hva det er ;)

Endret av BaX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...