Gå til innhold

Har du byttet nick? Og hvorfor heter du xxxxxxxxx?

lokeland

Anbefalte innlegg

Hmmm, vet ikke om det allerede er noen tråd for dette men starter en alikevel!

Så.. Har du noen gang byttet nick, og hva var ditt forrige nick? Og hva var begrunnelsen for ditt bytte av nick?

Personlig het jeg "brainbug90" før, noe jeg syntes var alt for barnslig og umodent..

Dessuten så lurer jeg på din begrunnelse bak ditt nick

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AnAnAs:

Oi!! Hva var disse to nickene da og hvorfor bytta du to ganger? :p

Neptun_: Skjønner hvorfor du bytta iallfall, for Metallica *u*e*!! :p Neida, greie de.. ;)

Superseven er litt kult da! :p Superseveneleven fan eller noe sånt..?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

nei, jeg har aldri bytta nick. eller ikke her på hw.no

jeg har brukt andre navn, på andre forum som: Eivo the Great, Lord Headcleaver, Randyman, Allfader osv

edit:

grunnen til at jeg kaller meg headcleaver er at jeg før var aktiv med Dungeons and Dragons RPG. jeg var sadisktisk og ond som bare f**n og måtte derfor ha et navn som match. å jeg syntes da på den tida at headcleaver hørtes grusomt ut da :ermm:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
AnAnAs:

Oi!! Hva var disse to nickene da og hvorfor bytta du to ganger? :p

Jeg het først Candyfloss, så begynte eksen min å henge her og lese alle postene mine, så da byttet jeg til RaZoRbLaDe_RoMaNCe, men det ble litt for fjortis. Så opplevde jeg en digg opplevelse med en gutt og en ananas, og siden da er alle mine nick ananas; på msn, på andre fora og her. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Har brukt Zlatzman over alt på nettet mange år nå, høres ikke helt bra ut, men jeg får leve med det. (Slit å registrere ny mailadresse og gi den til alle mulige folk osv.)

Leifa litt når jeg lagde bruker på forumet, så både Z og L ble med store bokstaver. Etter det har jeg ikke orket å lage ny bruker bare for å rette den leifen.

Lenke til kommentar
Leifa litt når jeg lagde bruker på forumet, så både Z og L ble med store bokstaver. Etter det har jeg ikke orket å lage ny bruker bare for å rette den leifen.

Det er kan du ikke heller. Man kan bare ha 1 bruker. Kontakt en admin for å skifte nick.

Lenke til kommentar

Ville nok ha skifta nick jeg ZLatzman! :) God nok forklaring det der, en skriveleif som kan skje alle..

Og Superseven, går det der under definisjonen "bil"..? :roll: Neida! Stilig, gammal kjerre det der.. Kanke si noe på det! Årsmodell da?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Gammel kjerre? Det der er jo et mesterverk. De første modellene ble laget for en del år siden, men de selges vel ennå så vidt jeg vet? Eller er det andre Caterham modeller jeg tenker på? Synd man ikke kan kjøre løp med den i Gran Turismo 4.

Får vel kanskje sende avgårde en PM til "de høye herrer" angående nicket. (noe må man jo skrive for at posten ikke skal bli helt off topic.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...